2020/05/29

NOWE KOLEKCJE

Hej! Z kolekcji na kolekcję It Girls coraz bardziej zaskakuje. Tym razem znów zaskoczyło mnie pozytywnie. Nigdy nie miałam bólu tyłka o przywracanie starych, czasami bardzo drogich rzeczy ponownie do Plazy. Stopniowo przekonuję się także do recolorów, chociaż początkowo wydawały mi się okropnie nudne. Może i nudne, ale wiele rzeczy w innej wersji kolorystycznej wygląda dużo lepiej niż oryginalnie (np. czarny płaszczyk, futerko na ramiona czy bralet). Vinyl za to jest strasznie nudny. Bardzo bym chciała, żeby dodawali pełne kolekcje rzadziej niż codziennie po jednym manekinie. A jakie jest Wasze zdanie na temat dodanych kolekcji?

It Girls


Vinyl



16 komentarzy:

  1. Zestaw z dżinsami i kamizelką z Vinyl wygląda nawet fajnie, kupiłam kilka części z tej dostawy, ale tak poza tym to słabe dostawy...
    Na początku byłam zbulwersowana tymi recolorami, ale już mi przechodzi - jak coś będę chciała mieć z oryginalną metką to będę dalej szukała oryginału. Tymczasem kupię kilka ciuchów z It Girls. Jak patrzę po opiniach to większość ludzi jest zadowolona z tych dostaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :D Choć z Vinyl nic mi sie nie podoba :D It Girls szaleje bo dużo męskich ciuchów dało ^^ więc duży duży plus :3

      Usuń
  2. Jak zawsze ciuchy z VINYL nie podobają mi się xD Co do reszty nie mam zastrzeżeń :D Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Metalką ostatni vinyl z niebieskiego tła był chyba najlepszym ze wszystkich. Co do recolorów współczuję osobom, które kupowały np. futro lisa za przeogromne sumyXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi z Vinyl bardzo spodobala sie sukienka, ale chwilowo nie mam na nia pomyslu... manekin z niebieskiego tla hmm niby dobrze wyglada ta stylizacja, ale na przyklad sama kamizelka jest koszmarnie wykonana, a koszula ze wzgledu ma dlugosc pasuje do niewielu rzeczy... recolory z it girls sa bardzo fajne! Smieszy mnie to jak miedzy cenne rzeczy dodali jakis badziew z windows on the world i sukeinki od McQueena. Chociaz kolorystyka w niektórych rzeczach pozostawia wiele do zyczenia, to jednak dobrze, ze niekotre przedmioty pojawily sie ponownie w sklepie. Wiem, ze wiele osob jest zla z powodu utraty wartosci ich perelek, ale z drugiej strony stardoll w koncu robi cos z tym chorym rynkiem, na ktorym ludzie oczekuja wygórowanych kwot za limitowane ubrania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, a tak poza tym, to miło jest miec po raz kolejny lisa, czy futerko na ramiona :)

      Usuń
  5. co do Vinyl to znowu nic ciekawego,na początku myślałam że to płaszcz jest i już chciałam przymierzyć go,bo wydawał się być fajny a tu nagle patrzę a to kamizelka i oddzielnie koszula,to zrezygnowałam :/ co do It Girls to po raz pierwszy podoba mi się więcej niż jedna rzecz :D w oko wpadły mi czarne jeansy,czarne futro na ramię i wszystkie siateczkowe sukienki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Vinyl niestety jest słaby, chociaż podoba mi się kamizelka i koszula. Co do It Girls trochę wkurzam się na płaszcze Anti, bo niektóre kolory są tragicznie zrobione. Mega podobają mi się za to futerka, bralety i zakolanówki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuje z Vinly nic poza dodatkami chyba... nie widzę tam nic dla swojej doll, słabe graficznie są te ubrania :(
    Jeśli chodzi o najnowszą dostawę rekolorów, jestem zaskoczona, nie spodziewałam się, że dodadzą kolejne "raresy", dalej uważam, że przywracanie limitowanych rzeczy nie ma sensu(tylko, że w innym kolorze).

    OdpowiedzUsuń
  8. ciuchy z Vinyl są słabe... kupiłam chyba pojedyńcze sztuki.
    Ciekawi mnie, jaką metkę oryginalnie miał płaszcz za 47sd, ktoś wie? Cena trochę z kosmosu jak za rzecz z It Girls. Ta kolekcja chyba najsłabsza ze wszystkich recolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. nie jestem pewna,ale wydaję mi się że oryginalnie płaszcz ten pochodzi ze sklepu Antidote

      martusia-16

      Usuń
    3. Tak to płaszcz z Anti i oryginalnie był w takim zgniłozielonym kolorze ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń