2020/05/23

Czytelnik Miesiąca + Podsumowanie

Hejka! Klasycznie z poślizgiem =D Przyznam szczerze, że coraz trudniej zabierać mi się za liczenie komentarzy, bo niestety zajmuje to sporo czasu. Szkoda, że blogger nie ma takiej funkcji, ale cóż - najważniejsze, że w końcu mi się udało za to zabrać! Przechodząc do podsumowań: blog w ubiegłym miesiącu skomentowało aż 37 osób z łączną liczbą wyświetleń ponad 11k za co bardzo Wam wszystkim dziękuję w imieniu całej załogi :) 

Klasycznie - złe wieści na początku - niestety z listy Honorowych Czytelników musiałam usunąć dwie osoby: Jula145 oraz izolda1996-k za spadek aktywności mimo dwóch ostrzeżeń. Izoldzie brakło tylko kilka komentarzy, aby załapać się na 90% skomentowanych postów. Mam nadzieję, że Cię to nie zniechęci, a wręcz przeciwnie - zmotywuje do tego, aby udzielać się jeszcze więcej :D Drugie ostrzeżenie leci na konto mariola12333. Z dobrych wiadomości - martusia-16 zmazała swoje ostrzeżenia dzięki poprawie aktywności, a na listę wskakują dwie nowe osoby: not_ur_babe oraz Paul_97. Gratulacje i oby tak dalej <3 

A teraz pora uhonorować osobę, która w marcu skomentowała wszystkie posty i co za tym idzie otrzymuje tytuł Czytelnika Miesiąca:



Gratulacje! Po odbiór 40sd zgłoś się do rockarolla_ :) 

___________________________________________________

W razie wszelkich wątpliwości zapraszam do zaktualizowanej zakładki z listą Honorowych Czytelników. Znajdziecie tam zasady dotyczące wpisywania i usuwania z listy oraz informacje odnośnie wysokości nagród, ponieważ komentujący redaktorzy otrzymują nagrodę 100% wyższą :) 



20 komentarzy:

  1. To w końcu redaktorzy mają podwojoną czy 50% wyższą. Pytam bo to co pisze w tym poście przeczy słowom, które były w poprzednim. Chyba że od tego miesiąca jest jakaś zmiana.

    /Luiza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że redaktorzy zgarniają wtedy 80sd, tak jak ostatnio np. Marta_03 Ja nie widzę tu nic, co by temu przeczyło:p

      Usuń
    2. Chyba wkradł się błąd z tymi 50%, bo w zasadach jest, że 80sd, czyli redaktorzy mają 100% więcej :D

      Usuń
  2. Brawo ;)
    Ciekawi mnie czy w koncu ukaze sie ten artykul o wygrywaniu konkursow na sd, o ktorym kiedys Rocka wspomniala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mam to w głowie, ale brak czasu, żeby przysiąść i napisać =D Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się za to zabrać ^^
      ~ Rocka

      Usuń
  3. Gratulacje! 🥰 Ja w tym miesiącu dopiero na nowo przypomniałam sobie o Waszym blogu, bo po kilkuletniej przerwie wróciłam na stardoll, ale myślę, że z Wami zostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie moge sie doczekać HOT or NOT :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sądziłam, ale maj to nie był mój miesiąc, bo zaniedbałam prawie wszystko :| (czerwiec będzie lepszy!)
    Gratuluję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) Fajnie jest widzieć, że mimo upływu tylu lat zarówno blog jaki i czytelnicy nadal się utrzymują. Postaram się komentować więcej, niech SiM przetrwa kolejne 10 lat! :D

    OdpowiedzUsuń