2020/05/26

Stylizacja z darmówką #8

Hejka! Co u Was? Ja czekam na termin obrony pracy licencjackiej i siedzę jak na szpikach...
Co do stylizacji, tym razem wzięłam się za białe spodnie, kompletnie mi się nie podobają
ale postanowiłam, że muszę coś z nich stworzyć. :D
Co myślicie o efekcie końcowym?











     











KONKURS

Spróbujcie swoich sił w wystylizowaniu tych spodni u mnie lub u siebie i
podlinkujcie efekt w komentarzu do 30.05. 
Nagroda 30 sd.
_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Nagrodzić za stylizację z marynarką postanowiłam... emu.musia!
Zgłoś się proszę do mnie na Stardoll po nagrodę! :D

12 komentarzy:

  1. Super wyszła Ci ta stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Właśnie byłam ciekawa jak to będzie w tym roku z pracami dyplomowymi. Będziesz miała obonę online czy tradycyjnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tradycyjnie (modlę się o to!) chociaż jeszcze wszystko jest możliwe. Znoszenie obostrzeń działa na moją korzyść, w końcu obrona to tylko 4 osoby w sali, mam nadzieje, że moja uczelnia da radę to ogarnąć. Myśl o obronie online stresuje mnie dużo bardziej niż tradycyjna...

      Usuń
    2. Słyszałam, że może w czerwcu będzie się wracać na zajęcia praktyczne jeśli są konieczne do przeprowadzenia w 'terenie' więc czemu obrony miałyby być inaczej przeprowadzane... Mam nadzieję, że wszystko będzie u Ciebie po Twojej myśli ;)

      Usuń
  2. SUPER stylizacja :D A co do konkursu nie biorę udziału ale życzę wszystkim powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te okulary najbardziej z którego to sklepu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj fakt, te spodnie do najpiękniejszych nie należą XD Ale poradziłaś sobie świetnie z wystylizowaniem ich :D próbowałam sama coś z nimi zrobić, ale wychodzi tragedia...
    Dziękuję bardzo za nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście nie podobają się ani spodnie ani stylizacja :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie są okropne, ale ty ładnie je wykorzystałaś. Bardzo żałuję, że nie mam tych okularów:/ Moja praca https://imgur.com/udiKUpW

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko zakryc gorna czesc tych spodni, wygladaja paskudnie. Fajna ta Twoja stylizacja, mysle ze lepsza bylaby wersja bez tej bluzki, z samymi bodami.
    https://imgur.com/3t54EjR

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenek nie posiadam, a nie przepadam pracować na nieznanej mi szafie. Stylizacja bardzo mi się podoba, totalnie moje kolory i idealne dopasowanie wraz z akcesoriami!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja 10/10, mega dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń