2020/05/04

You & Me






8 komentarzy:

  1. Super propozycja, bardzo mi się podoba, mimo, że jest bardzo dużo bieli stylizacja nie jest nudna. Bardziej pasuje mi pierwsza fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystane futerko! Tak jak komentarz wyżej, absolutnie nie jest nudno, mimo przeważającej bieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne włosy lepiej pasują do stylizacji :D mega mi sie podoba ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wybór dodatków nie jest najlepszy. Zdecydowanie jasny kolor włosów i ten koczek lepiej wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. futerko ze spodniami wygląda fajnie,ale reszta rzeczy do wymiany,nic nie pasuje,za dużo wszystkiego

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ten naszyjnik i pasek. Reszta jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten naszyjnik psuje całą stylizację, bez niego byłoby lepiej:/

    OdpowiedzUsuń