2020/05/01

pink party


12 komentarzy:

  1. o kurde Gabi, ale pieknie!!! 🌸✨🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look! Totalnie skradł moje serce. Transparentny materiał pod kurtką to strzał w 10. Świetnie komponuje się z przezroczystymi dodatkami jak okulary czy ta jasna kopertówka. Widać, że zadbałaś o każdy detal. Super, od razu rzuca się w oczy. 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo ciekawa stylizacja, podoba mi się. Róż dodaje życia tej stylce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że poszłaś za ciosem i jak bluzka tak i wszystkie dodatki są transparentne! Buty mają identyczny odcień różu co kurtka i tutaj mega to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodni tych nie lubię, ale do tej stylizacji pasują idealnie. Jak wyżej, podoba mi się wykorzystanie transparentnej bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się nie podoba ta stylizacja :/ ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza! Dollka slicznie wyglada w tej stylizacji. Transparentna bluzka swietnie sie sprawdzila! Nawet nie przeszkadzaja mi spodnue cargo, za ktorymi nie przepadam w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja,podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, dobra na ta porę roku, ładnie połączyłaś różowy z bielą, :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stylizacja! Twoja doll wygląda świetnie w różowym!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl totalnie, ale stylizacja jest super, wszystko idealnie się ze sobą zgrało :D

    OdpowiedzUsuń