2020/05/18

Stylizacja z darmówką #7

Hejka! Dziś coś nie w moim stylu, ale nie miałam innego
pomysłu na tę marynarkę.
Co myślicie?
























KONKURS

Stwórzcie stylizację z tą marynarką u mnie lub u siebie i
podlinkujcie w komentarzu do 22.05.
Nagroda: 30 sd.

_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Najciekawszą stylizację ze spodniami z poprzedniego posta stworzyła... karoliss12!
Zgłoś się proszę do mnie na Stardoll po nagrodę. :)

10 komentarzy:

  1. Piękna jest ta stylizacja, jedna z twoich najlepszych! Nie przepadam za żółtym, ale tutaj wygląda mega.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo dobre połączenie, super, że nie marynarkę wykorzystałaś jako bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja mimo że ta marynarka do pięknych nie należy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, mimo dwóch różnych odcieni żółtego (zazwyczaj nie lubię mieszać różnych ocieni) bardzo mi się podoba, wszystko świetnie ze sobą współgra. Ja postanowiłam zrobić z tej marynarki sukienkę, myślę, że też wyszło całkiem nieźle :D https://imgur.com/cEc0Uom

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. A really cute outfit! it looks so elegante but comfortable at the same time
    here's my entry https://imgur.com/a/1f9xIba
    alexandraHGE

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że nie zgłosiłam się na czas i nie sprawdziłam bloga. Dziękuję ślicznie. Co do stylizacji, zamysł jest dobry, ale jeśli idziemy w granat, to zostawiłabym dodatki i buty w tym samym kolorze - bez czerni. Oczywiście wezmę udział, tego jeszcze nie stylizowałam. Link wkrótce. ^^
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja! Cieszę się, że wybrałaś tą rzecz, bo nigdy nie wiedziałam jak wykorzystać ten blazer a Twoja wersja zainspirowała mnie do stworzenia własnej :D
    Praca :https://imgur.com/a/VzWxxvi

    OdpowiedzUsuń