2020/05/18

Always Forever





7 komentarzy:

  1. Torebkę bym wymieniła na jakąś inna, ale reszta mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wiele lepsza wersja! Tylko torebka...od kiedy nosi sie kopertówki schowane pod marynarka? Xd wiem, ze ulozenie ich na sd jest okropne, ale wtedy lepiej wybrac jakis inny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie teraz Twoja doll wygląda! Stylizacja super, ja bym nic nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jest pięknie ^^ wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja,ale torebka do wymiany

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zgadzam się z komentarzami powyżej, torebka jakoś nie do końca pasuje, ale poza tym bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za połączeniem czarnego i granatowego, jakoś nie mogę po prostu XD ale sama stylizacja całkiem okej + zgodzę się z komentarzami powyżej, odnośnie torebki :)

    OdpowiedzUsuń