2020/05/06

Viva Las Vegas





Kocham teksański humor xD

14 komentarzy:

  1. Super stylizacja, uwielbiam looki w takim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :) ta brzydka sukienka ładnie została użyta :D jedyne co mnie razi to ten sztuczny biust xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ktoś się do tego przyczepi :D Ale z biustem ta stylizacja wygląda lepiej niż na dollce płaskiej jak deska i sukienka sporo zyskuje :)

      Usuń
    2. jakbyś dała naszyjnik to by się tak to nie rzucało w oczy :D

      martusia-16

      Usuń
    3. To wtedy byś powiedziała, że "za dużo tego wszystkiego" :D:D

      Usuń
  3. Stylizacja jest świetna, dodałabym tylko jakąś biżuterię w postaci złotego drobnego naszyjnika, który by ją dopełnił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie się zakochałem! Wszystko mi się podoba! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Do galerii sim możecie dodać jeszcze ten nagłówek:

    https://3.bp.blogspot.com/-jUCxLXMcerY/WlCw3jslkOI/AAAAAAAAApA/q3ex12fB9xwb3QX4zoOUQDfoQ0LyOL86wCLcBGAs/w945-h600-p-k-no-nu/atocidopiero.png

    Był za tym od K.a.t.i.e :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za podesłanie! <3 Od jakiegoś czasu stopniowo staram się uzupełniać tę listę, więc ten baner również znajdzie się w naszej galerii ;)

      Usuń
  6. Stylizacja jest fenomenalna 💞 nawet uratowalas te sukienke, ktora sama w sobie jest nieco tandetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko zestawione ze sobą, bardzo mi się podoba, worek szósteczek dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, taka klimatyczna ♥

    OdpowiedzUsuń