2020/05/24

NOWE KOLEKCJE

Cześć! Wrzucam tutaj zebrane do kupy wszystkie ostatnio dodane kolekcje. Musicie wybaczyć, jeżeli brakuje jakiejś mini-kolekcji. Bardzo nie lubię tego trybu na stardoll, ponieważ - po pierwsze, aby niczego nie przeoczyć konieczne jest częste robienie screenów, bo okienka z mini kolekcjami dodawane są codziennie i szybko znikają, a na to niestety nie mam czasu. Po drugie - ciuszki z mini-kolekcji można znaleźć jedynie w katalogu, a ja jednak lubię kiedy mogę je później sobie znaleźć na półce lub manekinie w sklepie. Hitem są dla mnie ostatnie kolekcje recolorów w It Girls. Jestem też pozytywnie zaskoczona kolekcją mebli, bo o ile niezbyt mi się podobają to fajnie, że admini zaczęli dodawać nie tylko ubraniowe recolory. Z maseczek na stardoll mam bekę, więc nowe 9to5 przemilczę :D No a mini kolekcje tyłka nie urywają. Kilka ciuszków ok, a o reszcie lepiej zapomnieć. Może i dobrze, że znikają w odmętach katalogu =D

A co Wy sądzicie o ostatnich dostawach?

9to5


Pretty'n'Love Decor


It Girls



Mini - Kolekcje


15 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o 9 to 5 to brzydka kolekcja,nic tam ciekawego nie ma,co do It Girls to coś tam wylądowało w mojej szafie,ale nie wiele,a co do Vinyl to też słabe te dostawy,kupiłam tylko choker i kolczyki za sm

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne plusy to bardzo ładna kolekcja mebli i dodatków z Pretty n'Love. W It Girl podoba mi się parę rzeczy, kupiłam, ale tak z drugiej strony jak patrzę na recolory to trochę mnie to denerwuje... Vinyl już totalnie mnie znudził, kupuję jakieś pojedyncze drobiazgi np. kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie jestem zawiedziona ostatnimi dostawami.. Czekam, aż admini dodadzą coś nowego i zakończą te mini-kolekcje, może pojedyncze rzeczy mi się podobają. Poza tym jestem zła, że jak zaczynam znowu grać na stardoll to nie ma żadnych le itpxd Wolałabym, aby dostawy były raz na tydzień, a do różnych sklepów, niż te mini kolekcje codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ja mam dokładnie tak samo. Już wolałabym dostawać coś rzadziej, ale lepszej jakości... Zresztą zastanawiam się czemu w takiej sytuacji nie było jeszcze żadnego RE-LE

      Usuń
    2. To byłby bardzo dobry pomysł z tym RE-LE. Btw. nie rozumiem trochę tłumaczenia adminów, że przez zaistniałą sytuację są tylko te mini-kolekcje i recolory.. Z tego co wiem ich praca głównie opiera się o internet i pracę przy laptopie/ komputerze, skoro są w stanie dodawać recolory i beznadziejne minikolekcje, które nie wymagają od nich tyle zaangażowania/ kreatywności, to jedna większa kolekcja do innego sklepu nie byłaby czymś niemożliwym. Fakt, że mogą mieć mniej inspiracji, bo wiadomo, nie ma różnych wydarzeń itp., ale myślę, że jest to dla nich zwyczajnie wygodne;)

      Usuń
    3. durne tłumaczenia,a oglądanie ciągle jednego ubrania w 7 kolorach już zbrzydnie,mogliby nawet dodawać jakieś kolekcje do Archive lub Callie's Picks,tam też nie muszą się wysilać zbytnio

      martusia-16

      Usuń
  4. 9to5 -nic dla mnie... z dekoracji mam tylko roślinę doniczkowa, chociaz sama dostawa nie jest taka zla. Kolekcje do vinyl kiepskie, warto jedynie kupic perlowy choker. Co to it girls, to troche kiepskie te recolory, ale cos dla mnie tez sie znalazalo =) podobaja mi sie poszarpane oversize'owe swetry, kurtka bordowa insp Balenciaga, wiekszosc dlugich kozakow i futerkowe topy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W kolekcji 9to5 też mega mnie rozbawiły te maseczki, w ogóle nic z niej nie przypadło mi do gustu. Z resztą żadna kolekcja z ostatnio dodanych mi się nie podoba, z It Girls może 2 lub 3 rzeczy. Plusy są takie, że przynajmniej coś zaoszczędzę 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja VINYL ani troche mi się nie podoba :D ale reszta jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. AAA dodam jeszcze jestem zadowolony że tak dużo doszło męskich rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Vinyle są strasznie słabe a szkoda bo ja w pierwotnej wersji kochałam ten sklep.
    9 to 5 zawsze byl lipny
    Zaskoczyłam się pozytywnie nową dostawą It Girls. Kocham te swetry "z Anti" ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś tam na siłę idzie kupić, jednak nic specjalnego. Mam mega mieszane uczucia co do dostawy w It Girls, ta ilość wersji kolorystycznej zajeżdża mi tanim Basic'iem, lol. A te 9to5 mi się mega podoba, nie o tyle, żeby to kupić ale jako scenka rodzajowa z aktualnych czasów, jakby do kogoś jeszcze nie dotarło, że halo - pandemia XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie porażka totalna... Te mini kolekcje w większości ubrania jak dla jakiejś starszej babeczki? XD Słabo, bardzo słabo, mało co ciekawego dodają, na początku dawali nawet fajne rzeczy, teraz dodają jakiś syf :)
    9 to 5 też nic specjalnego, maseczki to tragedia, stardoll znowu zrzyna od projektantów, no cóż, norma;)
    Jedynie ten decor jakoś ratuje tą całą sytuację, szkoda że dodali tylko to i już nic więcej...
    Co do samych rekolorów, niefajnie jak dla mnie, że dają limitowane rzeczy, reszta całkiem okej

    OdpowiedzUsuń
  11. Recolory mnie kupiły, bo lubię mieć duży wybór kolorystyczny w ciuszkach, które wizualnie mi się podobają - co do Vinyla, na początku nie był taki zły, ale z czasem dostawy były bardziej tandetne, a ceny - wyższe.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka fajnych rzeczy jest, głowie torebki mi wpadły w oko, a tak to bardzo średnio.

    OdpowiedzUsuń