2020/05/14

Play Date





7 komentarzy:

  1. Fajne połączenie czerwonej torebki ze szwami z kurtki, makijaż również genialny:> Jedyne co bym zmieniła to buty na również jakieś czerwone, żeby jeszcze bardziej ożywić stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Not_ur_babe - czerwone akcenty dobrze wpływają na odbiór całości, czerwone buty jeszcze bardziej dodałyby charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety ale nie mój styl :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także jestem na nie tym razem... fajnje ze próbowałes wystylizowac ta kiczowata karteczkę, le nie wyszlo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się ta stylizacja,te spodnie mi się wgl nie podobają,kurtka też kiepska

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się całkiem podoba. Nie jest to mój styl, ale wszystko do siebie pasuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś niezbyt przypadła mi ta stylizacja, ta kurtka kompletnie mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń