2020/05/04

Sposób na Weekly Superstar Gift


Tym razem od adminów otrzymaliśmy srebrną sukienkę, pochodzącą ze sklepu It Girls i oryginalnie kosztującą 6 stardollarów. Sukienka nie jest brzydka, ale moim zdaniem dość trudna w stylizowaniu przez swój kształt. Przygotowałam dla Was dwie stylizacje. Mam nadzieję, że jakoś sobie z tym poradziłam. Koniecznie dajcie znać co myślicie! 


KONKURS

Stwórzcie stylizacje z użyciem tej sukienki, jeśli nie jesteście SS, możecie skorzystać z mojej szafy. Najładniejsza stylizacja otrzyma 30sd! Musi się zgłosić przynajmniej 5 osób. Macie na to tydzień, do 10 maja do północy. Swoje stylizacje linkujcie w komentarzach.

Miłego dnia :)



23 komentarze:

  1. Ładnie ale ja udziału niestety nie wezmę ale życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest bardzo ładna, ale jej kształt faktycznie utrudnia cokolwiek. Twoje stylizacje są super, zwłaszcza ta z lewej mnie od razu kupiła ♥

    Może coś spróbuję wymyślić na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Odebrałam i fajnie, że w końcu dali coś ciekawszego;) Obie stylizacje są bardzo ładne, ale tak jak powyżej pierwsza od razu skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. odebrałam tą sukienkę,choć łatwa do wystylizowania to ona nie jest...jeśli chodzi o twoje stylizacje to podoba mi się propozycja z czarnymi akcentami,wygląda bardzo ładnie :) w drugiej wywaliłabym ten golf i zmieniła na coś innego,lżejszego

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie ta sukienka w ogole nie podoba xd coz admini sie nie postarali, taki tani ten prezent :/ ze stylizacji najbardziej lubie te 1! Idealna na festiwal :) podoba mi sie wybor dodatkow, te ciezkie buty nadaja charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylka super, dwa kolory w nieoczekiwanym dla tej sukience stylu - w drugiej mam wrażenie, że sweter jest zbyt ciężki, ale pantashoes + sukienka fajnie wygląda.
    Oto moja praca na konkurs: https://imgur.com/gallery/Perl0rZ
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się druga stylizacja,wygląda naprawdę fajnie. Dodatek tego 'ciężkiego' sweterka dobrze się komponuje z lekką sukienką - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyłka, tutaj wysyłam ostateczną wersję ^^

      https://i.imgur.com/hymlDBe.png

      PLASMA

      Usuń
  9. I loved the first one. Silver is such a hard color to wear but you did an amazing job!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje stylizacje zainspirowały mnie do wzięcia udziału w konkursie, solo kompletnie bym tę sukienkę pominęła, a w sumie można z niej stworzyć dość ciekawy outfit, pierwszy ekstra, totalnie w moim stylu! Swoją stylizację zrobiłam u ciebie, bo w tej chwili niestety nie jestem ss :) https://i.imgur.com/MIsPqOO.png

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są mega, ale pierwsza... MÓJ UKOCHANY STYLUŚ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. No to i ja:
    https://imgur.com/CKNgBf1

    Pierwsza wersja skradła moje serce na dobre... taka niegrzeczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie wygrywa druga stylizacja, jest świetna :D
    https://zapodaj.net/e2070f425c84a.jpg.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje mi się bardzo podobają, ale jednak nr 1 to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń