2020/05/11

Stylizacja z darmówką #6

Hejka! Tym razem postawiłam na spodnie,
które według mnie na darmówkę nie wyglądają, a jednak nią są :D
Uważam, że mają ogromny potencjał i tym razem macie
duże pole do popisu biorąc udział w konkursie :D
Co myślicie o takim dziennym zestawieniu?





















KONKURS

Wykonajcie stylizacje z tymi spodniami u mnie lub u siebie w apartamencie,
a prace podlinkujcie w komentarzu do 15.05. 
Nagroda to 30 sd.
Powodzenia!
_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Konkurs na stylizację z sukienką wygrywa... not_ur_babe!
Gratuluje i zgłoś się proszę po nagrodę do mnie na Stardoll!

11 komentarzy:

  1. Spodnie są naprawdę super. Podoba mi się to co z nimi stworzyłaś ;) Różowe elementy ożywiają całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te spodnie,bardzo je lubię,często ich używam do stylizacji :) stylizacja jest ładna,może coś tam zrobię :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja propozycja :)

      https://i.imgur.com/2HkEn0k.png

      martusia-16

      Usuń
  3. Bardzo żałuję, że nie mam tych spodni, bo są chyba najlepszą darmówką w historii. Stylizacja bardzo mi się podoba, zmieniłabym tylko bluzkę. Dziękuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ożywiona stylizacja, uwielbiam różowy więc dla mnie bomba! Zainspirowałaś mnie, żeby także użyć jakiegoś jasnego koloru w mojej stylizacji - u mnie jest to pomarańczowy :D
    https://imgur.com/gallery/r6OHphQ
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, podoba mi się.
    https://imgur.com/a/OcoAKW1

    OdpowiedzUsuń
  6. Te jeansy sa naprawde ladne. Chce miec takie w realu, chociaz moda na taka nogawke byla chwilowa... chociaż w Polsce malo popularna. Dobrze, ze wybralas rozowe dodatki - stylizacja nie jest nudna. Sprobuje swoich sil tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co mi tam biorę udział.
    Oto moja praca:
    https://stardoll9798.blogspot.com/2020/05/look-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne są te spodnie, ale nie mam pomysłu ;p
    CO do stylizacji to niestety nie podobają mi się te różowe dodatki

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja! Żałuje, że nie mam tych spodni są świetne:( myślałam, że nie są darmówką XD

    OdpowiedzUsuń