2020/05/25

Sposób na Weekly Superstar Gift

Tym razem w ramach cotygodniowego prezentu dla osób ze statusem superstar otrzymaliśmy brzoskwiniową narzutkę. 
Prezent nie bardzo mi się podoba, szkoda, że nie dali do niego podszewki (za której zrobienie graficznie dziękuję Kamilowi).

Uważam, że narzutka jest dość wakacyjna i w takim klimacie starałam się zrobić stylizacje. Koniecznie dajcie znać co o nim myślicie i jak oceniacie moje stylizacje.

KONKURS
Stwórz stylizacje z użyciem narzutki, zalinkuj ją i wstaw w komentarzu (proszę, podpiszcie się!), a najlepsza stylizacja otrzyma ode mnie 30sd. Warunkiem jest udział przynajmniej czterech osób. 
Czas macie do 29 maja! 


14 komentarzy:

  1. druga stylizacja jest ładna,ale buty bym zmieniła..co do narzutki to nie jestem SS,ale nie ubolewam,bo wygląda jak firanka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Odebrałam ją, ale nie jest to rzecz, z której będę korzystała. Również podoba mi się Twoja druga propozycja :) Biały kolor dobrze wygląda z tą narzutką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm mam mieszane uczucia co do tej narzutki, imo nie jest taka zła, myślę, że fajnie wyglądałaby w niektórych stylizacjach. Twoje propozycje całkiem mi się podobają, w pierwszej połączenie tej sukienki z narzutką jest bardzo fajnie, ale dodatki jakoś mi nie grają z tym. Moim faworytem jest druga :D Bardzo fajnie biały kolor komponuje się z takim brzoskwiniowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest cudna! Świetnie to razem wygląda
    Przy okazji mam pytanie, jako że kilka miesięcy nie było mnie na stardoll - macie jakieś informacje / przewidywania czy będą jeszcze jakieś limitowane kolekcje? Wydaje mi się że ponad rok nic nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć. Póki admini nie stwierdzą, że już są w stanie zacząć coś działać i koronawirusowy kryzys minął to raczej nie mamy na co liczyć :(

      Usuń
  5. obie stylizacje są piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja fajna, w pierwszej gryzą mi się kolory. Ta narzutka mogłaby mieć trochę chłodniejszy, bardziej beżowy odcień jak dla mnie. Myślę, że super mogłaby natomiast wyglądać na ciemniejszych dollkach, z jakimiś złotymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza jest śliczna, ale zdecydowanie nie pasuje mi ta narzutka, w drugiej już lepiej:) Ogólnie od jakiegoś czasu jestem zawiedziona prezentami dla ss.. Moja praca https://imgur.com/Z4NfqeE

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się wcale ta narzutka, zastanawiałam się nad nią długo w sklepie, ale im dłużej na nią patrzyłam, tym brzydsza mi się wydawała haha cieszę się, że jej nie kupiłam.
    Jeśli chodzi o stylizacje, obie są bardzo ładne, jednak wolę drugą ,przez dobór dodatków :D
    Moja praca : https://imgur.com/a/dV55yTI

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzutka gdyby była w innym kolorze byłaby jeszcze ok... ale w tej wersji jest paskudna. Ledwo udało mi się ją wystylizować. Chyba najlepiej sprawdziłaby się jako zasłona.
    https://imgur.com/kWyzyz5

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam zbytnio pomysłu na narzutkę, ale na pewno spróbuję! Co do Twoich kreacji - pierwsza super, pastelowa, lekka. Druga też mi się podoba, ale buty bym zmieniła.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  11. Narzutka nie jest totalnie w moim stylu i na pewno jej ponownie nie wykorzystam. Moja stylizacja: https://imgur.com/lnyLBOn

    czari.9

    OdpowiedzUsuń