2020/05/06

Stylizacja z darmówką #5

Hejka! Muszę Wam przyznać, że gdy wyciągnęłam tą sukienkę
z szafy byłam przekonana, że nic nie wymyśle...
Coś jednak wyszło, ale to jak wyszło pozostawiam do oceny Wam. :D 

KONKURS

Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie wystylizować tą sukienkę!
Możecie to zrobić również w moim apartamencie.
Gotową prace podlinkujcie w komentarzu do 10.05.
Do wygrania 30 sd.
Powodzenia!

_________________________________________________________________________________

WYNIKI 

Z poprzednią darmówką odważyła się zmierzyć tylko jedna osoba... Anulcia345!
Gratuluję! Zgłoś się do mnie na Stardoll po odbiór nagrody!

10 komentarzy:

  1. te buty są bardzo ładne,często ich używam :) co do sukienki kiedyś ją miałam,ale potem wyrzuciłam bo stwierdziłam że wcale taka ładna nie jest i nie żałuję xd stylizacja jest ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :D Życzę powodzenia tym co biorą udział :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest ok, brakuje mi dodatków. Na początku sama sukienka jest brzydka, ale gdy przykryje się te rękawy to wzór jest ciekawy i całkiem fajny:) Moja praca: https://imgur.com/7O4pihf

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest dziwna, ale jako spódnica z dodatkami bardziej stonowanymi wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje :) rowniez zastanawia mnie co projektant mial na mysli tworząc te sukienke - wyglada nietypowo, raczej w negatywnym tego slowa znaczeniu. Podobaja mi sie perlowe elementy w Twojej stylizacji. Szkoda trochę ze nie ma wiecej kolorow poza sama spodnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twoja propozycja na tą sukienkę, w swojej jednakże przykryłam dół, może Ci się spodoba :D
    https://imgur.com/frlpyXk
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  7. tę sukienkę*
    nic nie wymyślę*

    dla mnie sukienka jest świetna. podoba mi się połączenie wzorów. grafika jest straszna i głównie na tym traci.
    stylizacja jest w porządku. użyłbym może topu w jakimś kolorze z sukienki, np. błękitnym lub różowym, bo ten beż strasznie gasi całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam że jest ciężka do wystylizowania, ale czasem im ciężej tym stylizacje wychodzą bardziej oryginalne :P
    To moja propozycja: https://imgur.com/AjXhkGv
    kasiakot131

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest piękna, a stylizacja mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka w sama w sobie jak dla mnie trudna do stylizacji, jest nieładna, ale Twoja stylizacja, trochę ratuje ją w moich oczach XD

    OdpowiedzUsuń