2020/05/11

Sposób na weekly superstar gift

W tym tygodniu osoby ze statusem Superstar otrzymały czarną chustę na głowę. Prezent nie jest pozytywnym zaskoczeniem, a kolejnym rozczarowaniem. 
W tym tygodniu do tworzenia stylizacji z prezentem dołączyła do mnie Marta. Koniecznie dajcie znać co myślicie o naszych propozycjach jak i o samym prezencie. 




Z małą pomocą kilku osób udało mi się wyłonić wygraną pracę. Zwycięzcą konkursu z poprzedniego posta jest plasma. Zgłoś się do mnie po 30sd.

Poniższe prace również bardzo przypadły mi do gustu, dlatego autorów zapraszam do zgłoszenia się w mojej księdze gości na sd, po dowolną rzecz z listy życzeń do 15sd.

11 komentarzy:

  1. Ta chustka to tak jak w średniowieczu, gdy kogoś bolał ząb obwiązywał sobie policzek. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie różnego rodzaju chustki teraz są hitem, również w rzeczywistości, dlatego cieszę, że wstawili je na stardoll. Jednak jako prezent dla ss pomysł bardzo słaby, większość osób kupiła je niedawno w Itgirls za 5sd. Stylizacja Marty przepiękna i super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem co o nich myśleć, czasem mi się nawet podobają, a czasem kojarzą z panią z targu xD To chyba zależy od stylizacji. Z waszych najbardziej podoba mi się propozycja Marty. Gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chustka jest taka sobie, ale jak wykorzysta się ją w ciekawy sposób od razu nabiera charakteru. Najbardziej wpadła mi w oko trzecia stylizacja, mimo, że chusta wykorzystana jest "tradycyjnie" to urozmaica stylizację + okulary, które fajnie się wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga bardzo dobrze sobie poradziła! Druga stylizacja od niej to sztos <3 Marta też ładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Elo
    masz porzyczyć jakjomś kłodem???

    OdpowiedzUsuń
  7. brzydka ta chusta i niepotrzebna mi,więc ją usunęłam xD co do stylizacji do podoba mi się 2 Agi,Marty też jest ładna,chociaż na początku zastanawiałam się przez chwilę:gdzie ta chusta xD dziękuję za wyróżnienie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie! Co do chusty jest fajna, ale jej jakość pozostawia wiele do życzenia. Ze stylizacji podoba mi się trzecia, okularki zaburzają trochę owal, który nadaje chusta i powstaje fajny efekt - poza tym uwielbiam czarne stylki w połączeniu z transparentnymi ciuchami. Nie spodziewałabym się jej jako kolczyka, ale to też wygląda dobrze, punkt dla Marty! :D
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  9. Te chustki khm... bylby ladne gdyby byly lepiej wykonane i dopasowane do twarzy dollek. Od redaktorek podoba mi sie trzecia, ale bez chustki i okularow ;D zwycieska stylizacja nieco monotonna i za szara. Karoliss12 wykonala chyba najlepsza stylizacje, świetnie ożywila rozowym tak nieciekawa sukienke.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się pomysł zastosowania chusty jako kolczyków - mega pomysłowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie wszystkie stylizacje są super! Co do samej chustki, jak dla mnie na tak, co prawda w niektórych stylizacjach wygląda ona dziwnie, ale tutaj, mega!

    OdpowiedzUsuń