2011/08/12

Klub Rebecca Bonbon

SPOSÓB PIERWSZY - tylko na niektóre przeglądarki
1. Wejdź na myproxy.ca
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2952589
3. Zaloguj się i dołącz do klubu
4. Gotowe :) Na razie dostaliśmy samego kotka, ale z czasem otrzymamy więcej rzeczy. Zależy to od ilości członków w klubie.

SPOSÓB DRUGI
1. Wyczyść historię przeglądania i zmień proxy na 165.193.102.220 Port: 80
4. Zaloguj się i dołącz do klubu
5. Zmień na "bez serwera proxy"
6. Gotowe :) Na razie dostaliśmy samego kotka, ale z czasem otrzymamy więcej rzeczy. Zależy to od ilości członków w klubie.

66 komentarzy:

  1. zrobiłam, sposobem 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wole chyba używać proxy niż bramek, wydają mi się bezpieczniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisałam się. Robiłam na bramce w mozilli i się udało. Już nie mogę się doczekać nagród za 100.000 i 125.000!!!
    Angelina4145

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są niekture rzeczy ;DD
    mój nick na stardoll to : Gogo1607

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wchodzi mi z proxy, a mam Operę, więc też mi nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie. Mi zadziałało przez myproxy.ca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. k**** ja chciałam zrobić na Mozilli i nic !!!! Nie włączy się dziadostwo jednooo yyy.............

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiszę się...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z tego kociaka zrobilam torebke;p odwrocilam lancuszek i doczepilam i jak super wyglada zapraszam

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisałam się !
    Darina5533

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie będę się zapisywać :D

    Lady_Emo_0

    OdpowiedzUsuń
  13. zapisuję się pierwszym sposobem, powinno zadziałać. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te rzeczy są śliczne ;D
    Spróbuję się zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  15. I can't get it. Maybe i do something wrong. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Za cukierkowe te ciuchy,
    nie w moim stylu.

    paulinaszaklasa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zrobiłam pierwszym sposobem,ale musiałam próbować dwa razy,bo na początku www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2952589
    nie wchodziło.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zapiszę się, ale kotek słodki ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłam

    ewelina_zaba2 i monika10988

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało mi się pierwszym sposobem na Mozilli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Może spróbuję z proxy :/

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie skorzystam. ;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  23. Aravilar - No właśnie poprzez bramkę jest bezpieczniejsze niż przez proxy.

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisałam się przez bramkę, na Mozilli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ` Piękne ubrania . !

    Ale coś mi nie wychodzi zapisanie się . ; //

    ` Spróbuję jutro .

    ___________________________________

    lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  26. ` Yeah . !

    Udało mi się sposobem 1 . !

    ` ♥

    Nie mogę się doczekać nagórd za " 75.000 , 100.000 i 125.000 . !

    PS : Sorrki za dwa komentarze .

    _________________________________

    lade-gaga54321 . ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zachęciły mnie, nie marnuję czasu...

    OdpowiedzUsuń
  28. zrobiłam sposobem 1(BEZPIECZNIEJSZYM!!:) fajny klub.;P

    MissMadzia0151

    PS.To nie kot tylko pies i ma obrożę xO ale i tak fajny :D :D :D ;D
    mnie to zachęciło jest super TAKI
    SŁODKI to chyba piesek

    OdpowiedzUsuń
  29. MissMadzia0151 :) to buldog, na dodatek francuski, więc raczej na pewno piesek ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. OCZYWIŚCIE , ŻE SIĘ ZAPISUJĘ ^-^
    DŻIZAS ... ALE ZAJEBISTE NAGRODY . 100 % MY STYLE ; *

    OdpowiedzUsuń
  32. Spoko te rzeczy ; *
    Ale i tak nie robie :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczy nie w moim stylu, przesłodzone.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  34. zrobiłam sposobem 1
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zauważyłam, że pierwsza koszulka różni się od tej, którą dostali użytkownicy.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  37. baardzo podoba mi się ta kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się wydaje że to pies...

    OdpowiedzUsuń
  39. zapisalam sie ale nic nie dostalam

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale chyba wiecie, że to nie jest 'kotek' tylko pies !

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja na google chrome próbowałam i nie mogę bo jakaś reklama mi się caly czas wyswietla jak klikam Dolacz do klubu ; cc

    OdpowiedzUsuń