2011/08/31

Metamorfozy

Cześć, jestem Patryk/palisia112 i od dzisiejszego dnia będę dodawał na tym blogu metamorfozy. Chcę pomóc Gabie i mam nadzieje, że niedługo ruszy nowa kolejka. Jak na razie nie można się zgłaszać do metamorfoz. c:

http://1.bp.blogspot.com/-43e1rYfW-lM/Tl4CevQ_JuI/AAAAAAAAAis/f4k4aCTYnEQ/s1600/diaxa1997.PNGhttp://3.bp.blogspot.com/-PPbD20svkZM/Tl4CfKrQgoI/AAAAAAAAAiw/OMphDqX8H7A/s1600/modnisia.x3.PNGhttp://1.bp.blogspot.com/-SoffmI-8_vg/Tl4Cf_4nxmI/AAAAAAAAAi0/EuZtuKlBF4Q/s1600/natalula13.PNGhttp://4.bp.blogspot.com/-3ju3bUzM4CU/Tl4Cgf_BiGI/AAAAAAAAAi4/WbzdpHpoeEc/s1600/przemasfm.PNG

36 komentarzy:

  1. Takie nawet nawet, ale bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobiłeś, mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Lepsze PO. A najbardziej podoba mi się 1 metamorfoza.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze poo ;d

    Olaw01

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D Lepsze po oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne :)
    a teraz tylko ty będziesz robił metki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Są fajne, na pewno lepsze niż wersje PRZED, chociaż druga i ostatnia był bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) Wszystkie metki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do zakończenia starej kolejki metamorfozy będę robił ja, chyba?

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Po
    2.Po
    3.Po
    4.Po
    No ładnie ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wszystkie lepiej PO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heey ;D Metamorfozy wychodzą Ci średnio ale na pewno lepiej jest "po" zwłaszcza podoba mi się 2 metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podaję, gdzie wg mnie lepiej
    1. przed
    2. po
    3. po
    4. przed

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne:) Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 . Obie mi się podobają , ale przed to zdecydowanie bardziej mój klimat ^^
    2 . Po ...
    3 . W przed podoba mi się makijaż ( ten po bez szału ) , ale biżuteria mi nie pasuje ...
    4 . Przed jest świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie 'po' przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń