2011/08/29

Prezenty MSW

Aby je zdobyć wystarczy kliknąć "Dostarcz do mojego apartamentu".

37 komentarzy:

  1. Już robię.
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze głosujcie na mnie na MSW


    WikiVania

    prezęty super zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona sukienką! Jest cudowna. Zaraz zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię . Wiedziałam , że to będą darmówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vote for me .
    Angelia.

    Osoby które na mnie zagłosują dostaną prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo fajnie
    zaglosujcie na mnie plisssss

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne. Czy ktoś zagłosuje na mnie na MSW? Chciałabym być choć troche znana na stardollu...

    Mój nick LadyGaGa_1999

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ! fajny pomysł! zachęca do brania udziału. już robię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, a jednak miałam rację w komentarzu pod spoilerami, że będą dla uczestników. :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. głosuj na mnie MSW !
    chris_symphony !! to moje marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  12. No fajne rzeczy. : )
    Proszę, głosujcie

    SuperLili00

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam was moi kochani.. Jak wiecie trwa konkurs na drugą MISS STARDOLL WORLD . W związku z tym chciałabym poprosić wszystkich chetnych oczywiście i o dobrym sercu , żeby głosowali na mnie na miss stardoll world. Nie musicie jeśli nie chcecie , ale jeśli uważacie , że ja na to zasługuje to prosze ;*

    AA i oczywiście jezeli naprawdę na mnie zagłosujecie to piszcie do mnie w wiadomościach lub w zaproszeniach , jeżeli macie także do mnie jakąś prośbę oczywiście nie chodzi mi o doładowanie superstars , ale mały uczynek , który cieszy np; głos na covergirl lub wpis do kg , czy np; reklame stworzoną przeze mnie dla was na moim blogu meedoll o głosy na was na covergirl czy coś lub np; doradzic wam w jakimś problemie to OK ;) nie ma problemu ;**

    konkurs Miss Stardoll World jest nie tylko wyróżnieniem i wszelkimi rodzajami prezentów , ale przede wszystkim jest to świadomość , że użytkownicy stardoll to właśnie cb wybrali i docenili to , że ciężko zapracowałaś na swój profil oraz jest także b. dobrym gestem przyjażni. ;)))

    Mysle , że takze chodzi o osobowośc , ale niestetyy nie moge o tym napisac. to tyle pamietajcie , że jestescie wspaniali i życze powodzenia na miss stardoll world ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaa. idealne. ;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam, nawet ładna sukienka. A pozostałe rzeczy przydadzą się. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zrobiłam, ponieważ sukienka mi się podobała.:)




    madzasta

    OdpowiedzUsuń