2011/08/26

Darmowy żakiet tylko dla Royalty

Aby go zdobyć należy wziąć udział w tym konkursie:

36 komentarzy:

  1. Fajny,szkoda tylko,że nie jest Royalty.

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu! Robię ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam ale mi się nie podoba :X

    OdpowiedzUsuń
  4. Ble... ja nie zrobię.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ,. ze nie dla mnie xD

    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche babciny, ale zrobiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny.. niestety nie jestem jeszcze Royalty . :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, już był kiedyś darmowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny szkoda że jestem tylko ss ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobię. kiedyś był darmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. e no, dla royalty -.-"

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem royalty.! ;)


    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny,ale nie jestem Royalty

    OdpowiedzUsuń
  14. okropny ale i tak nie jestem royalty

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  15. o, zrobię :)

    palisia112

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę prosić o jakieś stylizacje z tym żakietem? Poinformujesz mnie na stardolu?
    weronika200

    OdpowiedzUsuń