2011/08/31

Talenty

Cześć wam! W związku z szalonymi głosami na MSW postanowiłam, że pomogę wam przy rozdzielaniu głosów. Mam dla was kolejną kandydatkę do naszych "Stardollowych talentów". Baby_ecenur - bo taki ma nick - nazywa się Ecenur, ma 13 lat oraz pochodzi z Turcji. Gdy przeczytałam o jej wieku, to aż zaniemówiłam! :) Jej pokoje są cudowne, co prawda widać trochę chaosu i kilka jest niedopraowanych, ale i tak zachwycają. Pooglądajcie i napiszcie w komentarzu, co myślicie! 2 najciekawsze wypowiedzi zostaną nagrodzone 10 stardollarami.

http://img199.imageshack.us/img199/7668/95752219.pnghttp://img18.imageshack.us/img18/8257/27036259.pnghttp://img695.imageshack.us/img695/9462/12790156.pnghttp://desmond.imageshack.us/Himg192/scaled.php?server=192&filename=88139613.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg831/scaled.php?server=831&filename=68790175.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg233/scaled.php?server=233&filename=44493814.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg847/scaled.php?server=847&filename=95495525.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg713/scaled.php?server=713&filename=51512590.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg155/scaled.php?server=155&filename=55528667.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg268/scaled.php?server=268&filename=32015379.png&res=medium

46 komentarzy:

  1. Ale co tutaj napisać nic dodać nic ująć jej apartamenty są idealne i bardzo dopracowane.

    Justisia

    OdpowiedzUsuń
  2. jej apartamenty wyglądają jakby były realistyczna, więc tylko pozazdrożcić :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. pozazdrościć. :) Faktycznie.. mnie również zatkało, ten wiek i taka pomysłowość. Super! :o W pokojach wszystko pod kolor dopracowane. Jak tak patrzyłam na screeny to nie widziałam, żadnych "nierówności". :P Zaraz do niej wejdę i pogratuluję, heh. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej apartamenty są jakby wypełnione pomysłowością. Wszystko takie dokładne, dopracowane, że kiedy patrzę wydaje mi się, iż jest to realistyczne. Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ma . pewnie dużo kasy ma ona powina wygrać ;]

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  6. Apartament wprost genialny. Dziewczyna ma prawdziwy talent. Szczególnie zachwycił mnie pokój z choinką. Perfekcyjny dobór kolorów. Bogato zdobiony, ale bez przesady. Te z pierwszego i drugiego obrazka też są wspaniałe. Średnio podoba mi się łazienka. Te kupki ręczników (chyba) wyglądają dość dziwnie. Bardzo pomysłowo zrobione góry na siódmym obrazku. Na dziewiątym podoba mi się basen, kamienista plaża i jezioro, ale dom można by było dopracować. Ogólnie jestem zachwycona, bo sama bym nigdy czegoś takiego nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam 13 lat tak jak ona ale ja rzadko jestem super star więc moje pokoje nie dorównują jej. Najbardziej podoba mi się ostatni:)
    Do takich pokoi trzeba mieć cierpliwość musiała włożyć w nie wiele pracy zazdroszczę:)

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały apartament. Nic dodać, nic ująć :) Jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie odwiedzałam ją nie dawno (: Bardzo ładne apartamenty. Myślę, że na 1 rzut oka na pewno są bardzo śliczne, jednak z tymi niedopracowaniami trudno się połapać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że dziewczyna ma talent... Musiała dużo czasu siedzieć i szukać rzeczy, które nadałyby się do danego pokoju. Najbardziej podoba mi się pokój 1,2,3,4,5 i 6 ;> Pozostałe też są ładne ale te najbardziej przypadły mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste ;D 13 lat ... masakra , zazwyczaj takie apartamenty mają ci powyżej 15 , 20 ...

    Ale najbardziej bym się zdziwiła jakby 8 latka takie coś zrobiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! 13 lat, a takie cuda potrafi tworzyć. Na niektóre pokoje to nie mogę się wręcz napatrzeć. Nawet nie chce wiedzieć ile wydała na to kasy... Tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  13. Apartament tej 13-latki jest po prostu boski! Zwróćcie uwagę na to, że niektóre pokoje są utrzymane w jednym kolorze. W każdym pokoju jest mnóstwo dobrze dopasowanych elementów i mnóstwo szczegółów. Moją uwagę przykuł oliwkowy pokój z fortepianem. Jest ciepły i przytulnym. Ciekawym wnętrzem jest również pierwsze pomieszczenie. Dziewczyna zrobiła wspaniały sufit, a do pokoju wpuściła mnóstwo światła ozdabiając ów sufit lampkami. Podsumowując: apartament posiada wiele ciekawych pokoju, każdy dobrze dopracowany. Widać, że właścicielka jest bardzo kreatywna. Zachwyciła mnie w 100%.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej pokoje są prześliczne.!A jest tylko rok starsza ode mnie O.o

    OdpowiedzUsuń
  15. Łałciu jak na wiek to robi niesamowite te pokoje,strasznie mi się podobają jej pokoje,najbardziej ten gdzie jest scuba dress i ostatni
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie: WOW... o.O sama w życiu nie urządziłabym tak pokojów ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  17. Boze obdaruj mnie takim darem xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Macie rację ona ma talent ja też trochę poszukałam i też trafiłam na parę talentów w tym jeden z polski wejdźcie i same oceńcie czy ona ma talent nick tej dziewczyny to ;malgosia245

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic dodać nic ująć. Jednym słowem : cudowne.
    Bardzo jej zazdroszczę,bo ma na prawde stardollowy talent. :)
    Też bym chciała mieć takie pokoje.
    Nie wiem dlaczego ale najbardziej przypadł mi do gustu pokój ósmy licząc od góry [ Beach Villa ].
    Ma dziewczyna talent . ;)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  20. ma 13 lat i taki talent wow ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, co tu pisać? Są boskie i tyle.
    ps. fajny pomysł z kołem i miską (pralka, 6 obrazek ) :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej apartament jest naprawdę świetny. Nic dodać , nic ująć. Ja nawet gdybym miała tyle rzezczy co ona to nie umiałabym ich tak pomysłowo wykorzystać. Fryzura na jej me doll jest poprostu cudowna. No cóż , nie każdy wpada na pomysł fryzury z apaszki. Jednym słowem dziewczyna jest GENIALNA.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta dziewczyna ma naprawdę talent ! Jej pokoje są śliczne ale najbardziej podobają mi się 3 pierwsze pokoje.Taż chcę miec takie pokoje :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwyocona jej pokojami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudo , wygladają bardzo realistycznie , ta dziewczyna ma duży talent .

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne pokoje, bardzo dopracowane! Jak ona to potrafi? to trzeba mieć taki talent i taką kreatywność. :p Mi najbardziej podoba się 2 i ostatni pokój, ale wszystkie mają w sobie coś ciekawego i ładnego wszystkie powalają! Ja niestety nie posiadam takiej kratywności i takiego talentu. :( A szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  27. 13 lat i taki super apcio ?! Wow. Nie no sama bym takiego nie zrobiła a mam 14 XD Genialny jest 2,4 i 5 pokój :D Tylko mnie jedno nie pokoi..że w 4 ostatnich pokojach jest basen (ewentualnie morze, woda) no i plaża. No ładne. Ale z plażą zrobiłabym jeden pokój ;P Zależy od weny, stylu, gustu i przyzwyczajenia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie osoby powinny pracować nad grafiką w stardollu, bo są 100 razy lepsze od tych co teraz projektują.
    Najbardziej podoba mi sie pokój 5 - w oknie jest lato, a w pokoju są święta :)

    Pozdrawiam was :*
    micelia_

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się bardzo podobają 3 :
    -Numer 2
    -Numer 4
    -Numer 10 (ostatni)
    Fajnie robi z niczego piękne rzeczy właśnie jak patrzę na te wszystkie talenty to pragnę żeby moje tak wyglądały na razie zaprojektowałam 2 ;p (1 jeszcze w remoncie)


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  30. To co ci utalentowani ludzie robią jest po prostu przepiękne. Nie umiem nawet słów odnaleźć. Po prostu boskie. ! KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  31. Są cudowne, dopracowane. Takie jakby 3D. ;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowite! Naprawdę dziewczyna sie postarała i aż trudno uwiezyc ze jak na tak mlody wiek mozna zrobic takie cudo. Oczywiscie moze nie ma tylu lat, jednakze i tak jest to godne podziwu :D
    julia5121995

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej pokoje są prześliczne! Choć widziałam lepszy apartament u Rojda32 to strasznie mnie zadziwił wiek w jakim zrobiła takie cudo. Myślę, że jakby zmieniła parę rzeczy to by jej to wyszło na dobre. Niedawno oglądałam jej apartament, bo wydaję mi się, że widziałam gdzieś podobny pokój. Mam na myśli ostatni. Myślę, że najbardziej chaosu jest w 5 pokoju, bo dziwne, że jest choinka i wygląda jakby było święto, a na zewnątrz ciepło, słońce świeci i motylki latają. To jest moja opinia ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile weny musiała mieć żeby stworzyć takie dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  35. 10 sd mi niepotrzebne, więc powiem, a raczej napiszę jedno: WOW! O.o

    OdpowiedzUsuń