2011/08/29

Spoiler

W Spoilerach ukazała się tylko ta "scenka". Jak wam się podoba?

42 komentarze:

  1. hah ...pierwsza:D nie podoba mi sie
    pmadzia9999

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co o tym sądzić xd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... Ciekawe o co chodzi...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  4. CZY TO PRAWDA ZE NIEDŁUGO BĘDZIE NOWE LE ?!?!?!?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to wyglada jakby to była jakaś csenka z obrazu średniowiecznego, tak mi się to skojarzyło.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to się kojarzy z jakąś opowieścią religijna. x D
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co to , ale nie podoba mi się : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się to z religią kojarzy. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. beznadziejna...trochę nie dopracowana i ta grafika !..

    OdpowiedzUsuń
  10. GŁOSUJ NA MNIE!!!!!!!!!!!!
    PROSZE!!!!!!!!!!
    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=40870144

    NA MISS STARDOLL WORLD
    ~~~~~~~~~~LADYMAGA66

    OdpowiedzUsuń
  11. brzydka
    PLEASE VOTE ME MSW!!! PROSZE ZAGŁOSUJ NA MNIE NA MSW!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masakra. Czyżby religia wtargnęła na Stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokko , tylko ten las mnie przeraża.XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokko , tylko ten las mnie przeraża.XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Spokko , tylko ten las mnie przeraża.XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Spokko , tylko ten las mnie przeraża.XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta laska mi się skojarzyła z Venus ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. to nie jest laska tylko jakaś babica *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. nie podoba mi się.



    madzasta

    OdpowiedzUsuń