2011/08/24

Poradnik dla nss - jakie sukienki warto kupić?

Sukienek dla nie superstars jest bardzo mało, jednak postarałam się wybrać takie, które przydadzą się każdej z nas. Stanowią one bardzo ważną część naszej garderoby zarówno w życiu realnym jak i tutaj na stardoll. Moim zdaniem najlepsza sukienka to mała czarna (lub biała ;)), bo można dopasować do niej wszystko co tylko się chce. Ceny wybranych przeze mnie sukienek wahają się od 26 starmonet do 140 starmonet. Nie ma szału, ale to i tak jest dobrze, że udało mi się coś wybrać :)

http://img708.imageshack.us/img708/3092/sukienki.png

Macie te sukienki? Jeśli nie, to kupicie? O jakich rzeczach chcecie przeczytać w następnym poradniku? Przypominam że o torebkach, butach i spodniach było :)

56 komentarzy:

  1. niektóre mam :) a tych których nie mam nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście się podoba ta pomarańczowa i niebieska, jednak nie kupię jak na razie. ;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą pomarańczową i kupię jeszcze niebieską :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem ss ale kupię i tak wszystkie co tu są

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy, a kiedy było o tych spodniach torebkach? Bo ja widziałam o butach tylko...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno jakieś kupie a może nastęny poradnik o kurtkach lub bolerkach.

    MissLady222

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie które mam ale chyba kupię . Może w następnych artykule o biżuteriach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam większość z nich...

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tylko 3 sukienki, które zostały tu wymienione. Na razie nie planuję zakupu sukienek, a w następnym artykule może być poradnik o topy ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. mam trzy sukienki stą może o dodatkach typu kokardki ;3?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię sukienkę w zebrekę :)
    Mogłabyś dać o dodatkach np paskach,bransoletkach itp .

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej przypadła mi do gustu granatowa z Wild Candy. Reszta niespecjalna.

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  14. o naszyjnikach! :) lub coś z biżuterii xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje propozycje bardzo mi się podobają :) Może w następnym artykule z tej serii napiszesz o jakichś kurtkach,marynarkach,płaszczach itp. ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka z tych, ale muszę jeszcze kilka dokupić ;)
    Dodam jeszcze, że sądzę tak jak emo-niunia- może w następnym artykule napiszesz coś o kurtkach, płaszczach itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupię kilka. Mam już niektóre :)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam czarną z SoS i białą z Tingeling. :) Może dokupię jeszcze tą z Monte Carlo, jakoś umknęła mojej uwadze. : ))

    OdpowiedzUsuń
  19. hm.. nie mam chyba żadnej z tych

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienki ładne , ale mam tylko jedną. w następnym artykule może o bluzkach?

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam 2 sukienki z tych obrazków.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 1,8,14 i 16. ;-) Szkoda, że ta z Monte Carlo jest taka groga. ;(( Ale chyba ją kupię, bo jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam chyba 3. Nie podobają mi się zbytnio. :P

    OdpowiedzUsuń
  24. mam tylko pomarańczową xd może jakąś dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  25. mam niektóre :) ale wg mnie powinna być jeszcze taka szara sukienka/kostium z Wild Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nastepne niech będzie o biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie, napisz o biżuterii :);D

    OdpowiedzUsuń
  28. O bluzach byłoby fajnie gdyby był poradnik

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam tylko tą pierwszą , haha x D
    Dokupię sporo z tej listy , dzięki ; *

    A jeśli chodzi o następny artykuł : ja też myślę o dodatkach , biżuterii ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektóre mam ale napewno jakieś jeszcze kupie
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam tę pierwszą, jest świetna! Do niej czerwona szminka, pieprzyk i krótkie loczki i Voila xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam jeszcze tą czwartą ostatnią, nie zauważyłam jej ;o

    OdpowiedzUsuń