2011/08/29

Miss Stardoll World ruszyło!

Pierwsza runda konkursu Miss Stardoll World ruszyła, jest ona na takiej samej zasadzie co CG. Przeczytać więcej informacji na temat tego konkursu możecie: TUTAJBędziecie brać udział? Ja na pewno, choć nie mam szans :(


Aby na kogoś zagłosować trzeba kliknąć w taki znaczek z koroną przy jego apartamencie:


Admini dali też prezenty za drugie i trzecie miejsce:

Drugie miejsce:
Darmowe Członkostwo Superstar na 6 miesięcy • Status Royalty
• 500 Stardolarów • 1000 Starmonet • Korona i szarfa

-

Trzecie miejsce:
Darmowe Członkostwo Superstar na 3 miesiące • Status Royalty
• 300 Stardolarów • 600 Starmonet • Korona i szarfa

49 komentarzy:

  1. Ja też.
    Tia1601

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Zgłoszę się ale moje szanse wynoszą 1 na 10000000000 ;(

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszę się, myślę że szanse bym miała ale, ale przy tylu chętnych raczej w to nie wierze.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jeszcze nie zgłaszałam a mam taki znaczek. Jak wy się zgłosiłyście??

    OdpowiedzUsuń
  5. Już ! Jest !
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  6. ale teraz sie jz chyba nie da zgłaszać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy biorą :)
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  8. Udział biorą wszyscy co mają powyżej 400 starpunktów, więc nie musisz się zgłaszać, wszyscy Ci mogą głosować autoatycznie każda z tych osób ma szanse na zostanie MISS STARDOLL WORLD:)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też:)
    liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  10. biore udzial, lecz szans pewnie nie mam

    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wzięłam ale nie zostanę

    Ale głosujcie na already22 na miss stardoll world i napisz komcia w KG

    already22

    OdpowiedzUsuń
  12. super nareszcie, ale i tak nie mam szans na wygraną

    OdpowiedzUsuń
  13. ChicZuzka - nie prawda , każdy bierze udział , nawet ci co mają 0 sp . GŁOSOWAĆ można od 400 sp ;)
    Już wiem czemu Admini tak zrobili - bo ktoś może zakładać bezsensowne konta i z nich na siebie głosować , a tak to już nie będzie to takie proste ; )

    Ja zagłosowałam na Gabi ; P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że admini pomyśleli o drugim i trzecim miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym trafić chociaz do półfinału ;C

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy kto chciałby wygrać nie ma szans :) Albo praktycznie zerowe to marzenie każdej stardollowiczki i wątpię aby wygrała polska:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra, też wezmę udział :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wezme udziała :) PLEASE VOTE ME MSW!

    OdpowiedzUsuń
  19. no kazdy oprocz mnie ma szanse
    chyba ze...
    ... zaglosujesz na mnie MSW
    Kocham Cie xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Wezmę udział, nie mam nic do stracenia. (;

    OdpowiedzUsuń
  21. Mhm ;p Ja chcę 1 miejsce ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę , zagłosuj na mnie :)

    PrincessShedoW

    OdpowiedzUsuń
  23. super, wiadomo, że nie wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie ale na pewno nie zajmę żadnego z tych miejsc...

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie ale i tak moje szanse są jak 1/100000000000000000000000

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej. Jakie nagrody. Jednak nawet się nie staram o tytuł MSW. ;]

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na pewno wezmę udział jednak coś mi się zdaje że nie mam najmniejszej szansy na podium :(

    Pink.nr.1

    OdpowiedzUsuń
  28. Hah. Zawsze można spróbować, ale jak bym miała zająć 1 miejsce, to jestem święta.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomóżcie mi dojść chociaż do półfinału gram w tą grę kilka lat staram się jak mogę mam ponad 5 tysięcy punktów pomóżcie mi :Arletusa

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomóżcie mi dojść chociaż do półfinału gram w tą grę kilka lat staram się jak mogę mam ponad 5 tysięcy punktów pomóżcie mi :Arletusa

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz głupio, bo popularni mają największe szanse.

    Zapraszam do głosowania :)
    http://www.stardoll.com/member/Elegance_Cat

    OdpowiedzUsuń
  32. a już to widzę jak zostaje MSW
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe czy ktoś na mnie zagłosuje... :D

    Andy.01

    OdpowiedzUsuń