2011/08/26

Darmowe buty (tylko dla ss)

Aby je zdobyć weź udział w konkursie:

40 komentarzy:

  1. ja was nie czaję, co z tego, że jesteście pierwsi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, ale chyba nie zrobie.

    7paulina77

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewanilla-Ludzie tak piszą dlatego,że zawsze trudno jest napisać pierwszy komentarz,gdy na liczniku jest np.81 osób online jak teraz :)

    A co do butów,to już je mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. okropne xd ale w konku może udział wezmę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewanilla - HURAAAAAAAAAAA !!! JESTEM DWUNASTA !!! JESTEM MEGA SZCZĘŚLIWA !!! XD

    Słabe , ale zrobiłam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzydkie..ale zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam je, nie dawno też były za darmo. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. okropne, ale zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  9. brzydkie, z resztą już były darmowe

    OdpowiedzUsuń
  10. ohhhydddaaa, Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem ss i mi sie nie podobają. są okropne i w dodatku takie cos dla ss. Pff

    OdpowiedzUsuń
  12. nie są piękne. to ma być tylko dla ss?

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla kolekcjonerów ubrań z czasów "starego" stardoll . ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. zrobie choc sa okropne

    smerfeeta1223

    OdpowiedzUsuń