2011/08/03

Wyniki bloggerki miesiąca

Według waszych głosów na tytuł bloggerki miesiąca najbardziej zasłużyła _Carolciaaa , więc wygrywa ona 200 stardollarów. Równie dobra była także emo-niunia-, która wygrywa 100 stardollarów. (po nagrody zgłoście się na konto Gabisia9) Dodatkowo od teraz bloggerka miesiąca będzie umieszczana w pasku bocznym pod makijażem miesiąca - tak na zachętę do komentowania :) Szczegółowe wyniki możecie zobaczyć TUTAJ.

http://desmond.imageshack.us/Himg824/scaled.php?server=824&filename=bloggerka.png&res=medium

Niektórzy pytali mnie na czym polega to, że zostaje się bloggerką tygodnia czy miesiąca więc wyjaśniam: jest to bardzo proste - wystarczy systematycznie komentować bloga, a gdy zobaczę, że zasługujecie na nagrodę to zostajecie bloggerką :)

47 komentarzy:

  1. I znów pierwsza, zapomniałam napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosowałam na nią, gratuluję. A to ja się też pytałam xD Dzięki za info. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Właśnie tak głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę,że zajęłam drugie miejsce,dziękuję za wszystkie oddane na mnie głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grtaulację . Dopiero zaczełam komentowac i też sie staram ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie. Gratuluję :)
    mia.vico

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację, ja postaram się systematycznie komentować od dnia dzisiejszego.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  8. Staram się zdobyć 1 miejsce w Top Comentators i jak narazie mam 2 miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;)
    Szkoda tylko, że regularnie komentuję posty i nic, nikt raczej na to nie patrzy. Ale rozumiem, tyle komci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Dziękuje bardzo! Nie spodziewałam się tego :D ale jestem szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, w tym miesiącu ja się postaram.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :*
    Kate980

    OdpowiedzUsuń