2019/02/02

STYLIZACJA

Witajcie! Dzisiaj znów postanowiłam dodać od siebie stylizację. Wiem, że panterka to dość kontrowersyjny wzór i ta kurtka może nie wszystkim się podobać. Mnie też się nie podobała i nie mogłam jej z niczym ładnie zestawić, aż do momentu kiedy do Plazy nie weszła kolejna dostawa od Callie. Połączenie tych spodni z kurtką kupiło mnie totalnie. A Wy co myślicie?


Dorzucam też kawałek, który słuchałam podczas robienia stylizacji. KLIK Kocham klimat tego teledysku <3 Dawno nie słyszałam tak zmysłowego numeru i jeszcze ta przestrzeń w solówce aaaah :D  

18 komentarzy:

  1. ładna,ale te futro jest koszmarne,no dla mnie kiczowate :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest kiczowate, ale ostatnio mam fazę na stylizowanie śmiesznych rzeczy. Następnym razem będą białe kozaczki xD

      Usuń
    2. o nie,tylko nie biale kozaki xD zawal gwarantowany 😂

      martusia-16

      Usuń
    3. Osobiście nie widzę żadnego kiczu w białych kozakach. Odpowiedni model pobrany pod nasze gusta i sylwetkę z pewnością nas nie skrzywdzi. ;)
      sylwia5278

      Usuń
    4. każdy ma inny gust,ja osobiście białych kozaków nie lubiłam i nie polubię...no nie mogę się do nich przekonać xd

      martusia-16

      Usuń
  2. Blondas, nawet bez bruneta, rządzi. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko do siebie dobrze pasuje :) Mi jedynie przeszkadzaja te czerwone paski od kurtki,ale to akurat wina wykonania 😅
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie średnio. Szerokie spodnie są ok, ale w połączeniu z tym futrem wyglądają źle. Ten beret w ogóle nie pasuje, no i torba też. Ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i kiczowate to futerko ale i tak mi się podoba, nawet zastanawiam się na jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba. Zarówno stylizacja, jak i to futro

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja, cóż, nie podoba mi się. Na pewno połączenie tych spodni z tą kurtką nie jest dobrym wyborem. Dodatkowo skąd te czerwone paski? Również tutaj nie pasują. Zmieniłabym bardzo wiele, a w pierwszej kolejności pozbyłabym się tego nakrycia głowy.
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety te paski są już w tym futrze

      martusia-16

      Usuń
    2. paski nie są w futrze, Rocka je dodała stardollowy10

      Usuń
    3. a ja myślałam,że one już były xD

      martusia-16

      Usuń
  8. Kocham panterkę i to futro także polubiłam.
    Stylizacja podoba mi się choć nie lubię tego typu spodni ;)

    Kingelynne.

    OdpowiedzUsuń