2011/08/17

Darmowa sukienka

Aby ją dostać musisz mieć połączone konto z Facebook!!!
1. Wyczyść historię przeglądania (nie musi to być konieczne, mi zadziałało bez tego, ale nie wiem jak innym).
2. Zmień proxy na 128.220.231.4 port 3128
3. Zamknij i otwórz przeglądarkę
4. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/campaigns/prom/
5. Zmień proxy na Bez serwera proxy
6. Zaloguj się
7. Zaznacz okienka obok nazwisk dwóch aktorów (dziewczyny i chłopaka) i kliknij VOTE
8. Gotowe :)
Wydaje się skomplikowane, ale wcale nie jest, a proxy szybko chodzi, prawie tak samo jak normalnie ;)

43 komentarze:

  1. Ładna ale nie działa mi internet po zmianie proxy

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, robię.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam sobie tą darmówkę, ale nie dostałam tej sukienki tylko jakąś złotą ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna.. zrobiłabym gdyby nie to proxy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, ale nie robię. Moja koleżanka ściągnęła wirusa przez proxy.
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie jestem połączona z Facebookiem :c

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy komuś to zadziałało, mnie wyskakuje jakiś błąd- żądana strona nie może być wyświetlona.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, ale nie robię o proxy.; /

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  11. zaraz zrobie bo jest sliczna ta sukienka

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam konto, jednak nie robię, ponieważ jak zmienia się Proxy to wciąga się wiele wirusów.

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto mi tą suknie sprzeda mój login to ewelina_zaba2

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś już zrobił tę sukienkę, bo u mnie to nie działa.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna, ale mi też nie działa internet po zmianie proxy ;x

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka piękna, ale nie chcę łączyć konta z facebookiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobię, super jet.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zrobiłam ale mi nie działa gdyby ktos mi mógł zrobic nie no żart ;) ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehhh , nie umiem tego całego proxy !

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ^^ O i Miley jest :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uporałam się w końcu, zrobiłam na wszystkich kontach;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobiłam . xd . Zagłosowałam na Miley Cyrus i Justina Bieber , ale nie dostałam tej fioletowej tylko jakąś złotą ..

    ; P

    ___________________________________

    lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie robie proxy !!

    OdpowiedzUsuń