2011/08/02

Darmowy muchomorek

Aby go zdobyć wystarczy zalogować się na stardoll.com

68 komentarzy:

  1. Właśnie go dostałam, jest śliczny.
    Ciekawe z jakiej okazji go dali ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniusi i taki słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny o.o zakochałam sie w nim ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Cudaśny ! :D Jasne, że zrobię : **

    OdpowiedzUsuń
  5. Śłodki :*.kasiulek1800

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszny i na pewno go zrobię;)!

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny grzybuś, już go mam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i nawet mi pasuje do 1 pokoju

    OdpowiedzUsuń
  9. MODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    DMODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOEJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.COM
    MODA-Z-MOJEJ-SZAFY.BLOGSPOT.com
    dodaj SIĘ DO OBSERWATORÓW!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa... boski
    I taki sweet ;*
    Klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki ;D To mój mały ziomek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe ... W schowku ląduje ;)

    Agata1998r.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawaii ^-^ I w dodatku rusza oczkami ... W Super Supreme byłby za 70 - 100 sd ; /

    Może Admini nam zrobili prezent taki bez okazji ... Albo chcą nas przeprosić na wygórowane ceny x D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest śliczny. Fajnie rusza głową :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ofc, że zrobię, wkońcu muszę się zalogować xd ale mi się tak bardzo nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju ,jaki słodziutki i śliczny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki słodziak kocham go.Nazwałam go Pan Teodorek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dostałam, kij z tym...;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam go :) jest słoooodki ;*
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  21. On nie jest dla ss.... bo ja nie byłam nigdy a go jakoś mam...
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  22. smerfy mi sie przypominają LOL

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahaha ;D Śmieszny jest i tak fajnie rusza oczami ;p
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  24. jest super śliczny i jeszcze rusza oczami

    OdpowiedzUsuń
  25. Spoko . Ale i tak siedzi w schowku . xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny. Ale jak narazie jest w schowku i czeka na swoją kolej.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodki, może się kiedyś na coś przyda...;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ech... Jest okropny. Kolejny grat zaśmiecający mój schowek >.<
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń