2011/08/11

Darmowy obraz

Aby go zdobyć wystarczy wziąć udział w tym konkursie:

49 komentarzy:

  1. nie potrzebny mi on ,nie robię ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ten obraz już był darmowy

    OdpowiedzUsuń
  3. d a r m o w k a : P

    OdpowiedzUsuń
  4. on już chyba był niedawno darmowy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko gdzie ja go powieszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, to jest inny niż ten poprzedni, ale przyznam, że podobny. : d

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie potrzebuję ,ale robię ,no bo co mi szkodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wezmę obraz moze mi sie przydac do ozdobienia pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest najgorszy i jest darmówką więc go zrobię ;)
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten obraz nie był darmówką.
    Jest nawet fany.xd
    Zrobiłam Go już.;

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrzebuję go
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma w sobie jakieś etniczne wzory, ale niezdarne i mało widzoczne...

    OdpowiedzUsuń
  13. nie zbyt ładny kiedyś był podobny nie robię .

    mary06018

    OdpowiedzUsuń
  14. nie robię,mam podobny albo nawet taki sam o.o

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobie, bo zawsze robię, jeśli się nie zmienia proxów

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny wzór, więc pewnie zrobię.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  17. może zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A co mi tam :) Zrobię :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  19. Był podobny..ale jak dla polski to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie robię.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już zrobiłam i większości radzę ,żeby go zrobiła ,bo potem można sprzedać czy utylizować :) Warto.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobny do poprzedniego,robię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłam , bo nie trzeba używać bramek , ani zmieniać proxy ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem niedawno była podobna darmówka... Zrobię ;)
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  25. zrobie chcociaz mi ni potrzebny ;p

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  26. Znowu jakiś obraz ?? Już mam podobny :)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobię :D Tamten podobny też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przekonał mnie do zrobienia...;/

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba w poprzednim miesiącu była taka podobna darmówka - tamta była ładniejsza >.<

    OdpowiedzUsuń