2011/08/08

Givenchy Tribute

W Starplazie pojawił się nowy sklep - Givenchy Tribute. Ceny wahają się pomiędzy 5 sd, a 28 sd. Rzeczy, które mogę wam polecić to paski, czerwona torebka, fioletową portmonetkę oraz biała torebka. Jak wam się podoba?

______________________________________
Reklama
Hej, tutaj majkaaax3. Gorąco was zapraszam na bloga licytuj-i-kupuj.blogspot.com ;)
To jest blog z licytacjami. Wystawiane są one za darmo.;) W dodatku każdy kto doda się do
obserwatorów otrzymuje prezent. Wystarczy napisać "zgłaszam się po prezent
(+stardollowy nick) pod postem "Prezent".

58 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jest to jak dotąd najtańszy tribute dostępny na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz coś na pewno zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnicę i buty jak narzie kupiłam. Pewnie cos jeszcze kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam te torebki i portmonetkę, którą polecasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadło mi w oko pare łaszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kupilam nic bo jestem nss :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno kupię te rzeczy po 5 sd ;-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  8. Może coś kupię.Podobają mi się torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre ciuszki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie są takie złe ale jak dla mnie niektóre ciuchy nie są warte tej ceny

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się nad kupnem fioletowej torebki ;)


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. nic mi sie nie zuca w oko ladnego

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te ciuchy!
    Flora-kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  14. nic mi się nie podoba ale może kupię coś niedrogiego

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania niezbyt ciekawe, ale akcesoria są warte zakupu, szczególnie po tak niskich cenach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszt jak zwykle ogromny, aczkolwiek projety są nezle dopracowane i szczegółowe, moze się skuszę na coś ładnego...;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się nic nie podoba. ;]

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam brązowe buty:)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się fioletowa portmonetka i biała torebka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Może kupię to fioletową torebkę jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. najlepsza kolekcja ;)

    już mam kilka w oku ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. zabójczo podobają mi się cztery spódniczki ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Te ubrania bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka ubrań jest na prawdę fajnych : )

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie! zaraz zobaczę :d

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam pare rzeczy,białą tę wiekszą torebkę, pasek, jasną spódnicę i tę zielonkawo-beżową bluzkę, reszta jakoś mi się nie podoba ale to kwestia gustu;))))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno coś kupię ;*;*

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno coś kupię ^-^
    Aha , dostał ktoś 500 sm z tej oferty ??? Bo ja skorzystałam i nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciuchy fajne, ale ceny nie:)
    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  30. ka kupiłem bransoletki i wisiorek. podobno to jest modne teraz

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pare rzeczy i jak zobaczyłam to wstawiłam na bloga : zainspirowani.ocom.pl i byliśmy pierwsi bo nikt jeszcze o tym nie napisał wtedy xD

    OdpowiedzUsuń
  32. niektóre rzeczy są naprawdę całkiem fajne, ale reszta nie przypadła mi do gustu.

    Adula100

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic mi się nie podoba.

    MissMesina

    OdpowiedzUsuń
  34. Kilka rzeczy ciekawych, jednak najlepszym jak na razie Tribute to Moschino.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba najfajniejszy z ostatnich tribute ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogą być chociaż niewiem czy coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne, ale fajniejsze rzeczy kosztują sporo...
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  38. nie za bardzo podoba mi się ten sklep

    OdpowiedzUsuń