2011/08/14

Konkurs na stylizacje - prace półfinałowe

W tym etapie wzięło udział już tylko czterech uczestników, a po nim zostanie już tylko finałowa dwójka. Przypominam, że ich zadaniem było wykonanie stylizacji w kwiatowe wzory oraz że dzisiaj to wy zdecydujecie o tym, kto znajdzie się w finale konkursu. 
Clevleen97
Ocena opisowa: Bardzo mi się podoba. Wszystko ze sobą doskonale współgra, przy czym zachowałaś temat i wykazałaś się odrobiną kreatywności wykonując niebanalną torebkę.
Ocena: 10/10
hibiskusek
Ocena opisowa: Twoja stylizacja jest na pewno kreatywna, oryginalna i stylowa. Już chyba ci mówiłam, że kocham te rękawki, którymi mnie urzekłeś już w pierwszym etapie ;) Jednym słowem: BRAWO!
Ocena: 10/10
Patrycja16016
Ocena opisowa: Jak sama przyznałaś stylizacja jest dosyć banalna, jednak nie zmienia to faktu, że jest wykonana z dobrym smakiem i gustem. Jedyne, co bym zmieniła to naszyjnik.
Ocena: 8/10
xXxKlaudusia99
Ocena opisowa: Twoja praca jest inna niż pozostałe, w totalnie innym stylu, ale jest tak samo dobra i interesująca. Bardzo mi się podoba.
Ocena: 9/10

Ja już oceniłam prace, a teraz wasza kolej - to wy macie decydujący głos :)
MOŻECIE WYBRAĆ 2 OSOBY!

53 komentarze:

  1. O , nawet ładne te stylizacje ;D.

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam na hibiskusek i xXxKlaudusia99 ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na xXxKlaudusia99

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba najbardziej stylizacja Clevleen97 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam na Cleveen97. Jest stylizacja jest boska!

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia stylizacja - cudo. <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na Clevleen97 i xXxKladusia89 :P

    OdpowiedzUsuń
  8. hm. Trudny wybór, gdyż wszystkie ciekawie i ładnie ubrane. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos na hibiskusek . Zastanawiałam się również na xXxKlaudusia99 . ; p

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosowałam na nr. 1 :)
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudusia i Cleven
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się stylizacja Hibiskuska :)
    Booskaaa ;D

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam dylemat, ale zagłosowałam na Klaudie.
    Patrycja miała zdecydowanie najgorszą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne;)
    zapraszam na nagradzamy.blogspot.com-trwa rozdanie! wygraj biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsza jest pierwsza i ostatnia praca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam na Clevleen97 <3

    MissMesina

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę, śliczne stylizacje ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Cleveen97 i hibiskusek-na was oddałam głos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój głos oddaje na Clevleen97 i hibiskusek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagłosowałam na hibiskuska i xXxKlaudusie99. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. xXxKlaudusia99 i hibiskusek - dla mnie najlepsze stroje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja swoje typy zachowam w tajemnicy ;3
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  24. hibiskusek i xXxKlaudusia99 są najlepsze według mnie powinny w tym temacie wygrać ale można tylko raz i na jedną zagłosować więc to będzie moja słłit tajemnica ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa, można 2 razy ;oo :D Super haha

    OdpowiedzUsuń
  26. głosuję na hibiskuska xXxKlaudusię99 ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem za cleven i hipituskiem, a wy?

    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  28. zagłosowałam na hibiskusek i xXxKlaudusia99 ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagłosowałam na dwie pierwsze stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zagłosowałam na Clevleen97 i hibiskusek ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  31. jja tez na nie zaglosowalam

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  32. najlepszy hibiskusek, zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie najlepszą pracą jest...Napiszę później na kogo zagłosowałam jak będą wyniki ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne dla mnie 1 i 4 praca najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  35. Zagłosowałam na piękne stylizacje, 2 pierwsze czyli Clevleen97 i hibiskusek.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnia i pierwsza są super

    OdpowiedzUsuń
  38. Głos oddałam oczywiście na moją faworytkę ( Clevleen ) i hibiskuska ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnia mi sie najbadziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  40. HIBISKUSEK>.. ślicznie. Czarna_Lola
    Oczywiście głos na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zagłosowałam na Clevleeni96 .;D

    OdpowiedzUsuń