2011/08/16

Konkurs na stylizacje - wyniki półfinału

Ankieta dotycząca prac półfinałowych jest już zamknięta, a poniżej przedstawiam jej wyniki. 
Przypominam, że pytałam was kto waszym zdaniem powinien znaleźć się w finale konkursu.
Najwięcej głosów otrzymały Clevleen97 i xXxKlaudusia99, więc to one będą brały udział w finałowej części konkursu (więcej informacji na ten temat pojawi się wkrótce na blogu). Natomiast z konkursem żegnają się hibiskusek i Patrycja16016. Wasze stylizacje były świetne, jednak zwycięzca może być w tym wypadku tylko jeden :) 
Gratuluję i proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na finał ;)

46 komentarzy:

  1. Gratki, ja też głosowałam na Cleveen97. :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosowałam na Cleveleen97. ;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje .! Tak się składa,że akurat na nie dwie głosowałam -czyli na Clevleen97 i xXxKlaudusia99 .

    Oby więcej takich konkursów było./

    P.s.Od początku moją faworytką jest Clevleen97 .

    Anusinia555

    OdpowiedzUsuń
  4. O fajnie ja na nie głosowałam :)
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  5. CO?! O_O to dla mnie szok... prace Clevleen97 i hibuskuska, były najlepsze! nie wiem jak mógł hibiskusek odpaść..

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! ja głosowałam na Clevleen97

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację na głosowałam na Clevleen97.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, akurat głosowałam na obie dziewczyny ;) Gratuluję i życzę powodzenia w ostatniej rundzie ;*
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki :-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki! Właśnie tak głosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosowałam troszeczkę inaczej, ale gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wielka szkoda, że hibiskusek nie przeszedł bo ma naprawdę bajeczne stylizacje :) pozostałym gratuluję ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. CO? Dlaczego hibiskusek nie przeszedł? clev okej, ale nie rozumiem, czemu nie wybieracie tych oryginalnych osób.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!
    Powodzenia.
    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  15. Clev ; *** Będę za nią trzymać kciuki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosowałam na Hibiskuska.
    Uważam, że miał najlepszą styliację, ale cóż?? Liczą się głosy wszystkich więc...

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  17. I znów wielki dymik ;)
    No, no, no...
    Otóż ja Wam powiek czemu hibiskuska nie ma: bo na świecie są dziwne osoby, których zazdrość zżera. Chcą się pozbyć i zdyskwalifikować najlepszych.
    Następnym razem jak głosujecie to patrzcie kto robił największe postępki, a nie tylko na jedną pracę, bo np. Klaudia dopiero w ćwierćfinale czy co to tam było, się obudziła.
    A teraz pozostaje nam zgrzytanie zębów, bo nie wiadomo co będzie w następnym etapie. Tzn. kto wygra ;)

    Ja osobiście głosowałam na Clev i hibiskuska.

    Gratuluję i życzę powodzenia clevleen.

    OdpowiedzUsuń
  18. też głosowałam na clev i hibiskuska. to jest para na finał. BUUUUUUUUUUUUUUUU :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, dziękuję, dziękuję 449 osobom, które na mnie głosowały :)

    Postaram się was nie zawieść w finale.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja na cleven i klaudusie bo praca hisbikuska nie podobała mi się , każdy ma inny gust

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za wszystkie głosy i gratuluję Clevleen97 :)

    xXxKlaudusia99

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, ciekawi mnie finał...;0

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za miłe słowa, no ale cóż, nie zawsze się udaje :> Teraz trzymam kciuki za Clevleen97 :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cleveen97 miała najlepszą ! (MOJE zdanie :))
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  26. prawda jest taka, że HIBISKUSEK był najlepszy. z całym szacunkiem, ale nie ma sensu dalej głosować. clev wygra i tyle. bo połowa, a właściwie większość, głosuje na albo znajomą osobę, albo na tą samą od pierwszego etapu, nie patrząc się, czy jego/jej stylizacja jest ładna, kreatywna, dopracowana i ORYGINALNA PRZEDE WSZYSTKIM. ludzie, nie róbcie z siebie większych idiotów. -.-

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się doczekać finału :) Jestem bardzo ciekawa, jakie będzie zadanie.

    OdpowiedzUsuń