2011/08/11

Makijaż krok po kroku - Mroczny z klasą

Witam ponownie. Niestety, Stardoll strasznie mi się zacina i nie mogłam przygotować dla Was nowej stylizacji czy makijażu. Zasięgnęłam więc do mojego starego bloga i dziś przedstawię Wam jeden z tutoriali makijażowych, który został tam niedawno umieszczony. Jest on nieskomplikowany, myślę, że każdy da radę go stworzyć.

Mroczny z klasą (taak, wiem, świetna nazwa :D)

Lista kosmetyków
- czarny eyeliner
- czarna kredka do oczu
- turkusowy cień do powiek
(ja osobiście użyłam tego w postaci kredki, z Sephory. Jeśli go nie posiadasz, możesz równie dobrze zastąpić go jakimkolwiek cieniem - byle nie czarnym lub białym - najlepiej w odcieniach niebieskiego)
- czarny cień do powiek
- biały cień do powiek
- czarny tusz do rzęs
(Ja użyłam i pogrubiającego, i wydłużającego, ale to już twoja decyzja)


Krok 1.
Używając czarnego eyelinera, stwórz linię na górnej powiece - nie wyjeżdżaj zbytnio poza linię oka.

Krok 2.
Użyj czarnej kredki do oczu - podkreśl dolną część oka; staraj się zrobić to jak najbliżej krawędzi.

Krok 3.
Za pomocą turkusowego cienia (lub ewentualnego zamiennika) pomaluj niewielki obszar górnej powieki.

Krok 4.
Teraz zacieniuj zewnętrzne kąciki oka czarnym cieniem - stopniowo, kilkoma warstwami.

Krok 5.
Teraz nadszedł czas na jasny cień w wewnętrznym kąciku.

Krok 6.
Tusz do rzęs - tylko w zewnętrznych kącikach.

GOTOWE. :)

59 komentarzy:

  1. Super makijaż i artykuł. A co do stardoll. Czy ktoś jeszcze ma taki problem jak ja tzn. nie mogę wejść ani do Salonu Piękności ani do Sklepu bo jak tylko ruszę myszką wyłącza mi się...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy się Sklep lub Salon Piękności po ruszeniu myszką 'znika'...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. rihana teżto mam zainsataluj inną przeglądarke powinno wejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Riana : Mam tak samo : )

    A co do makijażu sama bym si tak nie umalowała ale jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Riana321
    też to mam, wczoraj dwa razy się wkurzałam. odinstalowałam kilka razy przeglądarki. potem zainstalowałam moją ulubioną przeglądarkę - chrome z flash player razem i było okej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Twoim miejscu umieszczałabym tu ciutkę bardziej skomplikowane makijaże.
    Oczywiście, ten nie jest zły, ale większość ( tak mi się wydaje) byłaby w starmnie zrobić poodobny.

    Ten mi się podoba, aczkolwiek mogłabyś troszkę bardziej pokombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Riana321 - ja też tak mam : c
    co do makijażu , bardzo fajny : >

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbyszka_XD

    Jak już pisałam: mam duże problemy ze Stardollem, miałam w planach zrobić dziś makijaż a la Geisha, niestety nie miałam warunków. Mam nadzieję, że następnym razem będziesz zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet spoko jest tylko jak to jest mroczne to ja jestem einstein !

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbujcie na mozilli . mi na niej działą xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Tobie Świat staje się lepszym ! :D Świetne makijaże na pewno skorzystam :)

    Emoska1791

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :D Muszę kiedyś tego wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny makijaż
    Brylancik15/na stardoll Twojemarzenie0/

    OdpowiedzUsuń
  15. Riana mi też tak się robi.
    A makijaż w miarę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Riana321-Mam to samo.A co do makijażu to jest prosty,ale również bardzo fajny,jak admini naprawią ten błąd to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też tak mam :( Jak wejdę do SP albo StarPlazy to wyłancza i się automatycznie przeglądarka i zawiesza komputer :(

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  18. FAJNY KIEDYŚ ROBIŁAM PODOBNY ;]]

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny makijaż, bardzo podobają mi się twoje artykuły ;)Ale mroczny on mi się nie wydaje,;) pasuje mi do niego nazwa "Skarb oceanu" lub "Wieloryb" xD
    No, ale może to też kwestia koloru włosów, oczu i skóry ;)
    W każdym razie masz talent ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm...tak samo zgodzę się ze zbyszką, ale rozumiem. jednak poprzednie były lepsze, bo cóż za sztuka pomazać oczy dwoma cieniami? ;D. ale rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę za proste. dodaj skrina z twarzy w oddali, żeby można było ogarnąć jak to się z resztą twarzy komponuje. dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny. spróbuję zrobić. ;]

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobna , zapewne skorzystam ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, kiedyś miałam podobny, tzn. w tej samej kolorystyce tylko trochę fioletu jeszcze dodałam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. zwyczajny, tak jak poprzednio.

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny ale jak dla mnie to za ciemne jakby wiecej bylo bialego i niebieskiego

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny artykuł i makijaż ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny

    adriannagore111

    OdpowiedzUsuń
  29. Riana - też tak mam. Pewnie używasz Google Chrome. Ściągnij inną, np. Mozillę Firefox. Ja mam na szczęście 3, wiec zawsze jakaś działa ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny a może byś zrobiła coś np. jakiś kolorowy makijaż .

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny, zrób jeszcze wiosenny-letni

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem niezły, do tego jakieś "magiczne" oczy i ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, na prawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  34. Makijaż śliczny, tutaj jesrt moje wykonanie:
    http://3.bp.blogspot.com/-745-m0lqUG4/TrwAByd2R_I/AAAAAAAAAOU/tK-kPA12Q4c/s1600/mrocznie.jpg

    OdpowiedzUsuń
  35. Zbyt bure, wcale nie mroczne, a też mało eleganckie. Nie chcę, powiedzieć, że jest okropny, bo wcale nie jest. Autorka pomyliła się jedynie co do stylu tego makijażu. wg mnie ma w sobie coś z techno a i wykonany jest mało starannie. Ten eyeliner to eyeliner, a nie kredka do oczu- to dwie różne rzeczy. Co do tego- powinno go tam nie byc;)


    hannah879

    OdpowiedzUsuń