2011/08/04

Makijaż krok po kroku - Pastelowe Marzenie

Witajcie ponownie. :)
Dzisiaj przedstawię Wam nowy makijaż - Pastelowe Marzenie. Pewnie się domyślacie, że będzie on w barwach pastelowych. Tym razem użyłam kosmetyków dostępnych jeszcze w Starplazie; poprosiłam również Gabi, żeby "użyczyła" mi swojej lalki, ponieważ ma ona bardzo duży wybór kosmetyków, a wiadomo - w Starplazie makijażu nie robi się za wygodnie.
Przejdźmy do Pastelowego Marzenia. ;)


Czy o czymś zapomniałam? Nie, nie zapomniałam. ;)
Przedstawiam Wam jeszcze trzy według mnie najładniejsze makijaże wykonane z moim poprzednim poradnikiem (Jesienny Liść).

 Kliknij w obrazek, aby powiększyć!
DominikaPavlic
Ten makijaż przypomina, że nie trzeba
koniecznie używać cieni z poradnika - można łączyć je zupełnie inaczej. :)
emo-niunia-
Bardzo spodobała mi się delikatność Twojego makijażu. :)

Ten makijaż z kolei bardzo przypomina mój, dobra robota. ;)


A tu szybka stylizacja nawiązująca do poprzedniego makijażu.
Wybaczcie, że nie podam dokładnego spisu, ale muszę się streszczać.
Jeśli jakieś barwy niekoniecznie do siebie pasują, również wybaczcie, bo  w tej chwili pracuję  na komputerze z dość starym monitorem; inne nasycenie i jasność barw. :)

To tyle na dzisiaj.
Do zobaczenia w weekend.
Podobało Wam się? :)

56 komentarzy:

  1. No ładne są te makijaże. Ja jak maluję to zawsze mam krzywo ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. 2! w konu xd
    super makijaze ja tak nie potrafie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ;D Dobrze że powstał taki poradnik bo ja ciągle nie miałam pomysłu na make-up i musiałam prosić koleżankę /; .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ;) A to mój :
    http://img829.imageshack.us/img829/1228/delicate.png

    DelicateWoman

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby więcej takich wpisów. Są mega przydatne! :)


    ndamps

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz super posty, oby tak dalej :-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne.! A makijaże megga .! ^
    Pozdrawiam monia978 : **

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny poradnik ; )
    Makijaże dziewczyn również przypadły mi do gustu .
    A do stylizacji też się nie mogę przyczepić ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradnik jest świetny.!Na pewno wypróbuję ten makijaż :)

    PS.Cieszę się,że spodobał Ci się mój ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie również bardzo się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne make-up'y. A ja bym chciała coś zielonego x)
    Madzia17x

    OdpowiedzUsuń
  12. przed ostatni jest cudowny reszta zresztą też :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super..emo-niunia ładnie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykonałam moją wersję tego makijażu :)

    http://tinypic.pl/t2qmvucjqm2w

    Mam nadzieję,że się spodoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprzedni nawet nawet, a z tym już gorzej. Przede wszystkim brakuje mi tu przejścia między kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Skorzystałam, ale mam troszku inny : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Poradnik w bardzo dobrej jakości, wszystko przejrzyście widać :) Również wykonałam makijaż, tylko że w innych odcieniach.

    http://i54.tinypic.com/2qs6o1d.jpg

    La_Creeative

    OdpowiedzUsuń
  19. Super.JA wgl nie umiem malować.;(
    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten makijaż: CUDO!
    Napewno spróbuję taki stworzyć !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest, udało mi się dostać do najlepszych! :) Pierwszy raz ;o A ten jest wspaniały! :)

    DominikaPavlic

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie :) Szkoda tylko, że nie dałaś z daleka efektu końcowego..

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo taak . <33

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  24. Doceniam twoją pracę i starania,pewnie się namęczyłaś.
    A co do stylizacji-jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za wstawienie mojego makijażu :)
    Mam nadzieję że ten również ci się spodoba :)
    http://tinypic.pl/3wac929vryfe

    Patti6 ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super Poradnik ! ;)
    To mój makijaż :
    http://oi51.tinypic.com/mmeyvo.jpg

    Emoska1791

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż mi się nie podoba, ale zawsze jest lepszy od tych biało=czarnych z luxe ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. dobra, zmieniam zdanie. jak dłużej się patrzę, coraz bardziej mi się podoba. brakuje tylko efektu końcowego całej twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się "Pastelowy makijaż", fajnie, że użyłaś kosmetyków dostępnych w starplazie ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne ja zrobiłam dzisiejszy tak . :
    http://i51.tinypic.com/1ru87m.png


    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  31. Super i oto moja stylizacja z tym makijażem
    http://tinypic.pl/uwhr7vv6iu1d
    liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, boski ten twój makijaż i boska stylizacja!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A oto mój:
    http://imageshack.us/photo/my-images/577/meed.png/
    I JAK? : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Oto co mi wyszło. :)
    http://imageshack.us/photo/my-images/713/przechwytywanie8.png/

    Aliss..

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post makijaż rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  36. super na pewno skorzystam poprzedni zrobilam i calkiem fajnie wyszedl

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajniutkie i prosto malujesz
    :d

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny makijaż, staranny. Tylko, że ja nie umiem malować tych oczy -.-
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń