2011/08/05

Mini konkurs

Co to za owoc? Nagroda 10 sd dla pierwszej i wylosowanej osoby.
Wygrywa XSaraXPaxtonX i JulieWolf zgłoście się na konto gabisia9
http://img593.imageshack.us/img593/8619/60886789.jpg
__________________________________________
Reklama
Cześć. Nazywam się Julia,ale na Stardoll'u mam login Julkla. Mam do was małą prośbę- moglibyście zapisać się do obserwatorów bloga www.mojamedoll.blogpot.com? To bardzo ważne dla mnie. Na blogu będą konkursy i loterie. Zachęcam do wzięcia w nich udziału. Julkla

108 komentarzy:

  1. liczi!!
    nastolatka200

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno liczi

    missmisiaLove2

    OdpowiedzUsuń
  3. I mój nick to XSaraXPaxtonX

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to chyba jest Pitaja :D
    Jadłam liczi i to nie jest to :P
    Pozdrawiam :-*
    Andzia.10

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie co to liczi? --'
    To jest pitaja...

    JulieWolf

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pitaja czyli Smoczy Owoc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smoczy owoc :)

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  9. Pitaja
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pitaja.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  12. ten owoc to pitaja

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jadłam liczi mmmm. pychaaa <3


    wikosta

    OdpowiedzUsuń
  14. Pitaya ew.smoczy owoc.Bardzo mi to smakuje =]
    hsm21

    OdpowiedzUsuń
  15. Pitaja tzw Smoczy Owoc

    OdpowiedzUsuń
  16. Smoczy owoc :)
    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieci, liczi tak nie wygląda, przejdźcie sie do biedronki to zobaczycye ;)
    Wydaje mi sie e to pitaja.

    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Smoczy owoc, czyli pitaja :))

    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  20. Pitaja,zwana także smoczymm owocem
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  21. Pitaja (niektórzy mówią na to także smoczy owoc)


    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  22. Pitaja
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  23. To już było! Oczywiście że smoczy owoc! Po tamtym konkursie poszłam do chat polskiej żeby ją kupić i zjeśc xd


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  24. pitaja lub smoczy owoc (wiem bo ten konkurs juz byl)
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  25. omg po taz trzeci to samo pytanie.......juz mi sie nie chce odpowiadac

    OdpowiedzUsuń
  26. pataja (smoczy owoc ) albo liczi ;]

    maragwiazda2

    OdpowiedzUsuń
  27. To Pitaja, smoczy owoc .

    julia-loveee

    OdpowiedzUsuń
  28. pitahaja (dragonfruit)
    funlady_alex

    OdpowiedzUsuń
  29. To nie liczi, bo jadłam i wiem jak wygląda, więc to pitaja
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  30. Pitaja/smoczy owoc
    Już to widziałam na innym blogu Xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Jadłam liczi i inaczej wygląda ; ))
    Wiadomo że to pitaja :))
    mis_nacia

    OdpowiedzUsuń
  32. Owoc smoka

    evalegi

    OdpowiedzUsuń
  33. Piataja ( smoczy owoc ) , liczi jest brązowe , wygląda jak kiwi .

    OdpowiedzUsuń