2011/08/03

Nowa lalka - Courtney Love

Courtney Love, właśc. Courtney Love Michelle Harrison (ur. 9 lipca 1964 w San Francisco) – amerykańska aktorka, producentka, wokalistka i gitarzystka zespołu rockowego Hole. Krótko była też wokalistką Faith No More. Wdowa po Kurcie Cobainie, wokaliście zespołu Nirvana, który w 1994 roku popełnił samobójstwo. Matka Frances Bean Cobain, urodzonej w 1992 roku.

http://desmond.imageshack.us/Himg402/scaled.php?server=402&filename=lalkaa.png&res=medium

http://assets.nydailynews.com/img/2010/02/19/alg_singer_courtney-love.jpg

54 komentarze:

  1. Taka sobie, ale ubiorę, żeby dostać sm ;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą minę co ma na zdjęciu w realu, przypomina mi Gabę ;D. Nie ubieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ją, ciesze się że o niej pamiętali ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam, Nie lubię, Nie ubieram. Zniszczyła życie Cobainowi i Francess, mimo, iż głos ma świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie cierpię jej :/ Obłudnica, kto wie czy nie maczała palców w śmierci Kurta ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kojarzę tej osobistości ; ) nie ubiore

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ją, ale nie ubieram. Wydaje mi się, że to jedna z tych gwiazd, którym nie udały się operacje plastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos ma dobry, ale jako osoby jej nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. On nie popełnił samobójstwa ona go zabiła !!! nienawidzę jej ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ubiorę, ale tylko dla starmonet xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się ta lalka, nie ubieram.
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam jej i nie ubiore lalki

    misandra2009

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam i nie ubiorę.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiedziałam że to ona była żoną Kurt Cobain'a (♥Rest in Peace).

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja jej nie lubie

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam nic do niej, ale z ubieranki nie skorzystam.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń