2011/08/01

Reklama


ZAGŁOSUJ NA MNIE!


Mójapartament. Wejdź i zagłosuj 5/5

Witam wszystkich, kłania się Wam nisko patimax16.
Chciałabym Was, Drodzy Czytelnicy tego zacnego bloga, poprosić o głosy na CoverGirl. Może jednak zacznę od początku. Na Stardoll jestem już od 09.08.2008 roku (czyli prawie 3 lata). Nie posiadam dużo "stardollowych osiągnięć". Chciałabym, żeby to się skończyło. Już nadszedł czas, abym była tą CoverGirl. A tylko z Waszą pomocą uda mi się to osiągnąć! Chciałabym, żeby ten dzień był naprawdę wyjątkowy :)


Dlaczego warto zagłosować właśnie na mnie?

Uważam, że jestem osobą kreatywną i oryginalną. Staram się jak mogę aby moja dollka podobała się innym i była w dobrym stylu. Wielokrotnie podejmowałam próby bycia CG, niestety - nieudane. Może dzisiaj w dniu moich urodzin, los się do mnie uśmiechnie :) ? Jeśli mi się uda zdobyć tytuł CoverGirl, przygotuję mnóstwo niespodzianek, żeby zrewanżować się Wam za głosy. Liczę na Was!


Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia, patimax16.