2011/08/03

Sea of Stars - 6 rozdział

Przeczytacie? :)

37 komentarzy:

  1. Nie czytam tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również tego nie czytam.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie


    dodawajcie się do obserwatorów na blogu szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam, bo mi się nie otwiera.. ; //

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam tego nie czytam xD

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytam tego. Raz przeczytałam pierwszy rozdział i mi się to znudziło xdd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przeczytałam trzy,a czwarty(i dalsze)uznałam za nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie, nie czytam tego. Zaczęłam czytać pierwszy rozdział i już mi się znudziło ;p
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytam tego:))Przeczytałam pierwszy i mi się znudziło

    misandra@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ej u mnie tego nie ma,nie moge czytac,albo nie umiem znaleśc

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytam tego i jakoś nie kusi mnie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tylko pooglądam obrazki bo ta historyjka jest bezsensowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Madzia17x - wątpię czy tyle to zostawią x)

    Przeczytałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam, a pozatym ten komiks jest trochę dziwny i miejscami bez sensu...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś mnie to nie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  17. nie czytam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie interesuje mnie to.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń