2011/08/11

Spoiler wyboru dnia

45 komentarzy:

  1. ładna, chciałabym ją miec. uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podob a mi sie a te czerwone szorty z nowosci kosztuja juz 90sm

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna kurtka :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnia.
    Jaki jest ostatni numer spoilera?

    OdpowiedzUsuń
  5. jest bardzo ładna dla mnie ;)


    missmisiaLove2

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna dość. ;)


    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet fajna

    adriannagore111

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przypadła mi do gustu.:(
    mia.vico

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka sobie...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to cud, miód i orzeszki ;*
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  11. A poza tym uwielbiam żółty :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No i ten styl... Echh, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli muszę ją mieć :PP

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor mi sie nie podoba;p
    Elciako

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba, ma świetny kolor. x33

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :D

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurteczka śliczna, ale mam już ich dość sporo więc sobie odpuszczę, no chyba jak będzie wyprzedaż to ją kupię.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  18. Echh, ona jest taka cudownaa!! ♥♥♥
    Mogłabym tak komentować cały dzień ;*
    Buziaki od Kate980 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. taka sobie
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  20. taka sobie, nie podoba mi się kolor

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny . !

    Mam pytanie jaką to czcionką jest napisane to na zdjęciu . ?

    lade-gaga54321

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się nie podoba. :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za "oczojebnym" żółtym.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń