2011/08/03

Spoilery wyboru dnia


42 komentarze:

  1. Fajna ta kamizelka ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kamizelka. Kolczyki HB śa boskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kamizelka za sm ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka jest spoko;)

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kolczyki podobają. Kamizelka też może być. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kamizelka i kolczyki ;)



    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi się nie podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Cofamy się w czasie ? :D

    Kamizelka .

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba 5 sierpnia?
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba ta kamizelka .♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamizelka jest boska. 100 starmonet to chyba dobra cena :) Kolczyki Hb mi się podobają ale są drogie jak cholera (sorki za wyrażenie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze muszę przyznać, że nim mi się nie podoba.
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  13. kolczyki hb i kamizelka są fajne

    misandra2009

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic mi się nie podoba .
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam tą kamizelkę i sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się kolczyki.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupię nic. No może kamizelkę...
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń