2011/08/08

Spoilery wyboru dnia

51 komentarzy:

  1. Fajny ten szalik ;)
    Zapraszam do mnie - shadow7

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi się nie podoba ;(

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. HB kupię, a butów nie kupowałam na razie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są niezłe nawet ...
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie... Chociaż ten szalik jest nawet


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  6. HB kupię ;)
    buty nie koniecznie xd
    Kaja1706

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny szalik.
    coś jest HB, chyba buty :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalik taki normalny szału nie robi jak na hb.
    Buty.... hmm raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi podoba się tylko szalik.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna z tych rzeczy mnie się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalik jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewno dla eSeS.
    Nic mi się nie podoba.

    Napisałaś "sieprnia", a nie "sierpnia" ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten szal mnie intryguję .
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  14. Komin nie podoba mi się tak jak buty. Są całkiem zgrabne i nawet nieżle zrobione...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwne..i brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  16. nic ciekawego..

    OdpowiedzUsuń
  17. ladne to na jutro nawet

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  18. Obrazki mi się nie wyświetlają

    OdpowiedzUsuń
  19. HB kupię, jak dziewczyny wyżej..

    OdpowiedzUsuń
  20. Może zakupię buty, są ładne zrobione.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny jest hb ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Tymbardziej ,że zbieram Hot Buys ,a buty są nawet ładne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne :P
    Kate980

    OdpowiedzUsuń