2011/08/01

Spoilery

Wszystkie oprócz kompletu z lewego górnego rogu to HB. Podoba wam się coś?

53 komentarze:

  1. Kilka rzeczy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kilka rzeczy :)) Najbardziej kolczyki Hb

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ta zielona sukienka w czarne kropki i ta różowo-fioletowa.

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czekam na te HB bo są piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podoba się torebka,buty,kolczyki,sukienka,tunika,legginsy,spódniczka i żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko oprócz lewego górnego kompletu..XD

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i kolczyki są fajne a nad resztą muszę się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie to nawet, nawet są
    Klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) Już na nie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  10. O HB ;) Kilka rzeczy mi się podoba :)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi wszystkie HB podobają.Strój le fuuuuuu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi wszystkie HB podobają.Strój le fuuuuuu.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi chyba wszystkie hb sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  14. O HB. ; DD
    Podobają mi się buty, czapka, torebka, kolczyki i różowa sukienka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki są super i ta różowa sukieneczka, no i buty oczywiście. Reszta taka sobie;0

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak! Hot Buys'y są na prawdę śliczne. Głównie podoba mi się ta torebka, spódniczka i ta rzecz co wejdzie dopiero 31 sierpnia (nie wiem jak mogę to nazwać) ;p Niczego sobie są również kolczyki i ta zielono czarna sukienka. Reszty raczej nie kupię, zależy jeszcze za jaką cenę ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne są tylko kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobają mi się buty , czapka i zielono-czarna sukienka ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie Hb mi się podobają,w końcu jakaś ładna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka, torebka, szal na ramiona <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi sie podoba najbardziej żakiet ; )
    Ale czapka kolczyki i reszta też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Leginsy, bity , spodniczka, sukienka i zakiet są świetne !!!: ** To chyba Hb :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka Hb na pewno kupię ;)

    Agata1998r.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko mi się podoba oprócz tego ludowego stroju .

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko z HB mi się podoba oprócz zielonej sukienki, czapki i tego futra czy jak można to nazwać ;-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się zielona sukienka, żakiet i buty. <3
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładne są te rzeczy ;D najbardziej podoba mi się ta różowo-fioletowa sukienka w kwiatki, kolczyki, torebka i buty ;D

    OdpowiedzUsuń