2011/08/02

Spoilery


EDIT: Doszło kilka..

58 komentarzy:

  1. Pozdrawiam wszystkich


    ogryzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ciekawe. Niektóre z nich są naprawdę ładne i fajne;)

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  3. fioletowa sukienka i rajtuzy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się beżowy płaszczyk. ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. niezbyt ładne

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre są fajne, ale część jest beznadziejna :)
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się niektóre rzeczy : ). Są na prawdę fajne : )


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się tylko 2 pary butów

    Dodawajcie się do obserwatorów na blogu szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet niektóre rzeczy ładne. Mi podoba się ta siwa kurteczka i niebieska sukienka z ostatniego spoilera ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie jakieś nowe tribute ; >Nic mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się wszystko podoba :) Może to będzie nowe Tribute?

    OdpowiedzUsuń
  12. wiele fajnych i raczej coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podobają buty z pierwszego spoilera , beżowa torebka , beżowy płaszczyk , bransoletki i okulary :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka ładnych rzeczy się znajdzie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez grzyba którego dzisiaj dostaliśmy można wejść na strone reklamującą stardoll na Ipada.
    Lady_Nola

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre ładne :)

    weronikapl1

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi sie ta tunika niebieska

    OdpowiedzUsuń
  18. niektóre rzeczy są fajne jednak na mnie szału nie robią

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie sobie . Fioletowa sukienka ładna ;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  21. Zielone buty, czerwona kurtka, brązowy płaszczyk i niebieska tunika/sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm....nawet fajne ciuchy

    misandra2009

    OdpowiedzUsuń
  23. mogą być ; )

    ale nic i tak nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są przecudne. <33

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  25. Połowa mi się podoba.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  26. te z ostatniego obrazka super <3

    OdpowiedzUsuń