2011/08/03

Spoilery

45 komentarzy:

  1. yeach. Byłem szybszy ;p. Brzydkie. ;)
    Zapomniałaś o bluzce ;)

    eska104

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko czarne drugie buty mi się podobają, reszta to badziew ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. eska104
    przeszłam 2 razy i nie zauważyłam żadnej bluzki xd jaki ma numer?

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nawet podobają te kolorowe butki, reszta brzydka

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy raczej nic dla mnie ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet spoko jest ta pomarańczowa torebka. ;33

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic fajnego, no może ta torebka w kwiatki ;)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohyda są te wysokie buty xD Podoba mi się jedynie na spódnica pomarańczowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się dwie rzeczy ...reszta jest ohydna .

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ubrania pochodzą z ubieranki COURTNEY LOVE :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma nic co by mi się spodobało

    misandra2009

    OdpowiedzUsuń
  13. okropne ; /

    ciekawo do jakiego sklepu trafią .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zachwyciły mnie;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobała mi się tylko torba. ;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się te glany w kwiatki , pasek i ew . okulary ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Bleee, nic mi się nie podoba.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  18. czerwone buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Straciłem id spoilery id możesz mi powiedzieć, proszę

    OdpowiedzUsuń
  20. nie podobają mi się za bardzo

    OdpowiedzUsuń