2011/08/04

Talenty

Witam kochani, czas na kolejny artykuł o stardollowych talentach. Dzisiaj przyszedł czas na 14 letnią Polkę - MissOlivia2804. Na stardoll jest od kwietnia 2009 roku, więc już trochę zna tą stronę. Ma przepiękny apartament (w budowie, na razie tylko 6 pokoi ale robi się ich coraz więcej). Jak na razie jest jedną z moich faworytek, bo nie stosuje tych samych wzorów co poprzedniczki - chodzi mi szczególnie o ściany i konstrukcję pokoi. Zapraszam do obejrzenia i skomentowania:

http://desmond.imageshack.us/Himg855/scaled.php?server=855&filename=54178311.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg228/scaled.php?server=228&filename=22139428.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg814/scaled.php?server=814&filename=18469651.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg691/scaled.php?server=691&filename=83809883.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg585/scaled.php?server=585&filename=34960846.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg9/scaled.php?server=9&filename=40957795.png&res=medium

66 komentarzy:

  1. No faktycznie, jest przepiękne podoba mi się to falowane przejście w czwartym pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, też bym chciała takie miec. ;)

    Tola1.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha! taaa ma piękny domek, a pisała mi, że nie ma w ogóle pomysłu. ach ta Olivia :]

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity talent ; )

    zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ! ZAZDROSZCZĘ JEJ :D
    ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wow.. tyle jestem w stanie na razie powiedzieć .

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pokoje. I proszę - kolejna Polka;)

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Ma ogromny talent.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ;) Najbardziej podoba mi się 1,2 i 5 pokój ;D
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znam też talent: miss-Daria2000

    MuZa-Nika

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 3 pokój- woow! :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma duży talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie pokoje! ona to ma talent xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe pokoje ;)
    OLECZKAFairy454

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!! Ale pięknie.

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne! Najlepszy apartament jaki kiedykolwiek widziałam na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się 5 pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW.Ma prawdziwy talent.

    OdpowiedzUsuń
  19. No ma talent. Kurde a ja jakoś nie mogę ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!! Dziewczyna ma talent ale nie zapominajmy że takie wystrojenie pokoju trochę kosztuje gdyby tylko to nie wynosiło to na pewno spotkalibyśmy więcej takich apartamentów

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wszystkie ! :D


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Wszystko stylowo. Kolorystycznie dobrane również. Tylko pozazdrościć, aj aj :dd
    Adula100

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze dwa pokoje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, jej pokoje są piękne, dziewczyna ma na prawdę talent. Zazdroszczę jej pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowne . Ja też mam nawet fajny pokój ten co jestem zapisana .
    Zapraszam miss_Monika_2

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny apartamencik! Chciałabym umieć taki robić!!
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  27. Te pokoje są chyba najpiękniejsze!!!
    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  28. 1, 3, 4, 5 - te pokoję są cudne :D

    Metalica17

    OdpowiedzUsuń
  29. wow ale czad ; d
    Dominika56473

    OdpowiedzUsuń
  30. też chce taki apartament!
    nie na trzeba przyznać ma talent

    OdpowiedzUsuń
  31. są boskie!!! Talenciara ta robię ale jakoś mi się nie udają aż tak i ma nowe inne pomysły niż inni

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow !!! Ona na prawdę ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gabisia9 mam pytanko ... chciałam tylko wiedziec czy umieściłaś ją dzięki mnie bo ci ją pokazałam czy sama ją zobaczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogę napisać jedynie...wow! Dziewczyna świetnie komponuje i wykorzystuje najprostsze przedmioty, za co wielki podziw..;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodkie pieseczki i pokoiki.

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  36. Kłaniam się nisko. Ona na prawdę ma talent.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne pokoje ,ale ta dziewczyna nie wychowana ;)

    OdpowiedzUsuń