2011/08/12

Wybory dnia - spoilery

44 komentarze:

  1. czyli i jutro i we wtorek bedzie hb super;P ale dobrze ze bedzie ta wymiana ;D

    smerftea1223

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się oba HB's są super!

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee śliczne. Na 100000% coś kupię ! :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i ostatnia spódniczka : >

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Hb , miał być chyba 31 Sierpnia ? Zaś ta zielona sukienka 13 sierpnia ? Tak piszę w Hb , na StatBlogu : O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra ale nie kupie xd. Darina5533

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się tunika i spódniczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. 13 i 16 sierpnia <333


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna sukienka i spódnica to chyba hb chociaż spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno kupie wybór dnia na 13 i 16 sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mika98pol też to zauważyłam przed chwilą ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się podoba. ♥

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne te ciuszki tylko szkoda że mnie na nie nie stać:(



    AnuSskaxD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedynie sukeinka jest "niezła"...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi również podobają się wybory dnia z 13 i 16 sierpnia ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. wow boskie
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi nie podoba się nic. Ewentualnie spódniczka HB.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się tylko ta sukienka i spódniczka

    OdpowiedzUsuń