2011/08/15

Wyjeżdżam

   Cześć, chciałabym was poinformować o moim wyjeździe, będę w domu dopiero 22.08, co wiąże się z tym, że do końca wakacji raczej już nie popiszę, ze względu na przygotowanie do szkoły jak i moje prywatne sprawami. Nie wiem, jak to będzie po wakacjach, muszę się skontaktować z Gabi, bo z pewnością nie dam rady zamieszczać na blogu trzech postów tygodniowo, o ile w ogóle dam radę. Wiecie jak to jest z nauką, ja poza tym mam ogromną liczbę zainteresowań, będę musiała pogodzić taniec, rysunek, Japonię, gotowanie, naukę i przyjaciół, tu raczej nie ma zbytnio miejsca na internet. Wszystko się okaże we wrześniu, czy Gabi będzie jeszcze chciała, żebym tu pisała, a także, czy będę miała na to czas.

Przepraszam, a jeśli to mój ostatni post - wiem, długo tu nie zabawiłam, ale dziękuję bardzo za taką możliwość, to było bardzo miłe uczucie. :)

Mam nadzieję, że..

...do napisania. ;)

33 komentarze:

  1. Fajnie czytało się twoje posty ;/
    Ale miłego wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda.. papa ;* Wiele się nauczyłam z twoich lekcji makijażu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie porzucaj niczego, a najbardziej Japoni ;D Powodzenia na przyszłość, przyda się wiem z doświadczenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. I mile spędzonych wakacji mam nadzieje że szybko minie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo chciałabym następnych lekcji ;D Ale odpocznij..w końcu należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że wyjeżdżasz :C . Bardzo fajnie czytało się twoje posty .

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje posty były fajne i nie długie . miło się je czytało ,więc mam nadzieję ,że zostaniesz : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Papa ;(

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  9. Obyś została... ;( Twoje posty były super! Ja chcę więcej!
    ------
    Miłych wakacji :))
    ------
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  10. zycze milego odpoczynku i mam taka nadzieje ze jeszcze nie raz tu napiszesz ;)

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłaś tak piękne makijaże.!Szkoda,że odchodzisz>płacz i smutek< Ale w pewnym sensie Cię rozumiem.Ja też nie mam zbyt wiele czasu na stardoll w roku szkolnym...

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego wypoczynku i udanego roku szko0lnego:_)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam nadzieję , że do napisania ; P

    OdpowiedzUsuń
  14. ok, miłych wakacji i ładnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda bo fajnie pisałaś.... ale udanej zabawy ;>.

    OdpowiedzUsuń