2011/08/11

Wyniki konkursu fotograficznego

Chciałam na początku powiedzieć, że odrzuciłam wiele ładnych prac z powodu braku kartki, może teraz nauczycie się, że to nie ma być wycinek z painta. W konkursie fotograficznym o temacie "sierpień" wygrywają:

1 miejsce: 200 stardollarów zdobywa - Kicia787
Zwyciężyłaś dlatego, bo twoje zdjęcie ma świetne kolory, a poza tym jest idealne do tematu.
http://img685.imageshack.us/img685/3703/98298395.jpg

2 miejsce: 120 stardollarów zdobywa - andzia10
Bardzo trafne do tematu, super pomysł ;) Miałaś jako jedyna zdjęcie z grzybami.
http://img840.imageshack.us/img840/8816/img1349yt.jpg

3 miejsce: 60 stardollarów zdobywają - wer-nika3 oraz kiniakissi12
Wrzosy bardziej kojarzą mi się z wrześniem, ale i tak bardzo trafnie, świetne kolorki i bardzo ładnie wykonane zdjęcie.
http://img405.imageshack.us/img405/35/img2144z.jpg

Świetne odzwierciedlenie sierpnia jako żółtego koloru kwiatka :)
http://oi52.tinypic.com/nd34sl.jpg

Wyróżnienia po 10 stardollarów:
- Andzia013 (zdjęcie TUTAJ)
- Hela2104 (zdjęcie TUTAJ)
- PuniaSuzy (zdjęcie TUTAJ)
- miss_miley_van (zdjęcie TUTAJ)
- aa1kamila (zdjęcie TUTAJ)

Po nagrody zgłoście się na konto Gabisia9

43 komentarze:

  1. Gratulacje ! ! : ) ładne prace .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ale muszę stwiedzić, iż prace sa mało ambitne. Brak w nich jakiejś własnej intencji, są to po prostu kwiaty czy roślinki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pracę! Mi najbardzije podoba się praca andzia10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Gratuluje wszystkim autorom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje jednakże niektóre prace nie są aż tak oryginalne i twórcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są prześliczne ;D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Najładniejszą prace wykonała Kicia787 :)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że nie wzięłam udziału, no ale wezmę udział we wrześniu ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki :-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :D Pierwszy raz udało mi się cos wygrac w konkursie :) Gratki dla zwycięzców, jak i wyróżnionych ;** Ja już się zgłaszam po nagrodę.

    PuniaSuzy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! Zaskoczona jestem. Moja praca została wyróżniona :D A wiele dziewczyn mówiło, że maja lepsze od emnie, a nie przeszły. Gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję ;)
    i gratuluje pozostałym ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Do aa1kamila : Ja nie mówiłam, że masz brzydsze zdjęcie od mojego, więc na mnie chyba się nie obraziłaś. Twoja praca jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. graulacje ja nie bralam w nim udzialu

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałuję,że nie wzięłam udziału ;c
    Były by szanse na wyróżnienie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie wygrałam. ;(


    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  20. Adusiaczek3 Dziękuje za docenienie Po raz pierwszy wygąłam w konkursie na stardoll i my ;) Gratulacje dla reszty zwycięzców

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam , że pomysł z grzybami jest świetny ; )
    Wszystkie prace bardzo mi się podobają , wyróżnienia też . Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dziewczyny, macie talent. Też miałam wziąć udział, ale mój debilny aparat jest w naprawie...
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam zrobić zdjęcie grzybów ,ale zapomniałam.Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  24. Ladne zdjęcia ;) Gratuluję 1 miejsca.

    OdpowiedzUsuń