2011/08/06

Zestaw dla wszystkich - czarnobiało

Witajcie. Jako że jest weekend, chcę trochę odpocząć od pracochłonnych makijaży i przygotowałam dla Was szybką stylizację; wszystkie elementy są oczywiście dla wszystkich, nie tylko dla Superstars. Oto ona:

okulary - Bonjour Bizou; 30sm
naszyjnik - Bonjour Bizou; 40sm
bluzka - Stardoll; 60sm
2x pasek - Bonjour Bizou; 10 sm
bransoletka - Bonjour Bizou; 30sm
spodnie - Fallen Angel; 60sm
buty - Stardoll; 60sm
kamizelka - LIU·JO; 49sm

Nie jest to może najtańszy zestaw, bo całość kosztuje 349sm, ale nie jest też najgorzej. ;)
To tyle na dziś. Do zobaczenia we wtorek :)

52 komentarze:

  1. Nie podoba mi się tylko bransoletka reszta ok

    kasia-456

    dodawajcie się do obserwatorów na blogu szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałabym jedynie torbę,ale tak też jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, ale ja zdjęłabym te okulary i dałbym może jakąś torbe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te buty idę je kupić ;D I ogólnie super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie to fajny zestaw. Może (jak napisałaś) nie jest on najtańszy, ale wszystko wygląda ładnie i ciekawie się ze sobą komponuje;)

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta stylizacja!
    Flora-kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :-)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się nie podoba.

    Gabi, mam malutką prośbę: wiem, że to Twój blog, i możesz na nim pisać co tylko chcesz, ale tak często tutaj reklamujesz swojego bloga, który i tak jest popularny, a my musimy za to płacić grubą kasę...nie uważasz, że to trochę nie fair?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że można zrobić taki zestaw z ciuchów dla NSS. ;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  11. sory ale mi się niepodoba :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo! Jak tak liczyłam, to mój zestaw kosztował by ok. 130-180 sm. :)
    Może coś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla nss to super ;)

    eska104

    OdpowiedzUsuń
  14. nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne ale nie podobaja mi sie ete okulary

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  16. Super , bardzo przydatne ; )
    Ale ja raczej nie skorzystam , bo jestem SS i mam milion pomysłów na minutę jeśli chodzi o stylizacje ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny strój :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezła, ale kilka rzeczy bym zastąpiła innymi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic ciekawego, przykro mi to mówić, ale ja bym się tak nie ubrała :( Zbyt dużo czarnego, aż monotonnie. Gdyby pojawił się jakiś kolorowy akcent, byłoby 1000 razy lepiej. I wybór: albo dodajesz ten naszyjnik albo dodajesz tą kamizelkę. Całość jest zbyt banalna i tandetna, żeby przepłacić za nią 300 starmonetami ;) Okulary powinny gościć na oczach a bluzka być innego koloru. Hej, ludzie! To nie są jedyne ubrania dla nie superstar! Poszperajcie w bazarku, pewnie coś ładnego i kolorowego się znajdzie. Polecam na dzień dzisiejszy żółć, róż i niebieski :)


    hannah879

    OdpowiedzUsuń