2011/11/11

Torebka HB

Do starplazy doszedł dzisiaj nowy Hot Buys - jest to torebka z liśćmi/piórami. Kosztuje 10 stardollarów i jest tylko dla superstars. Jest bardzo ładna i przede wszystkim oryginalna - na pewno ją kupię. Podoba się wam? Oryginał pochodzi ze sklepu Topshop.

Z komentarzy wylosuję 2 osoby które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://img42.imageshack.us/img42/5439/97344183.pnghttp://img24.imageshack.us/img24/2089/32847962.png

Obrazek oryginalnej wersji pochodzi z bloga Seen on stardoll!

90 komentarzy:

  1. Może być ta torebka,nawet fajna .Nie wiem jeszcze czy kupię ją.
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladna , niestety nie mam kasy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ładna :P
    Zgłaszam się :)
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest śliczna. Jeszcze się zastanawiam nad kupnem, bo nie kupię jej tylko po to żeby była w szafie, ona mi raczej nie będzie pasowała, ale jeszcze pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już ją mam... Jest świetna. ! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna

    Miss_Gabrysia10

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta torebka!

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na nią, jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże piękna. ładniejsza niż oryginał

    *_*

    Ynira

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna tylko ja nie wiem jaki HB sobie kupić :/

    Bo mam 21 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  12. superowa :D

    Miss.Monika.97

    OdpowiedzUsuń
  13. jest śliczna :)
    jakbym miała kasę to na pewno by trafiła do mojej szafy :)

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest prześliczna idealna pod kazdym względem tyle ze troszczke mi do niej brakuje wykosztowałam sie na poprzednie hb mam nadzieje że w końcu mnie wylosujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze wykonana i tania. Oczywiście kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. super torebka, nie droga...;)
    ale nie kupię bo nie mam sd...

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ładna, ładniejsza niż oryginał!!! :))
    Tesizz

    OdpowiedzUsuń
  18. Ona jest świetna dziś rano jak weszłam do starplazy od razu rzuciła mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupię,nie jest przesadnie droga.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczna! Idealnie pasuje do wiosennych stylizacji. A w realu jest jeszcze ładniejsza. Fajnie, ze admini ją wystawili :)

    milusia670

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo śliczna,właśnie przymieżam się do jej zakupu.

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  22. jest cudowna na 100% kupię

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest wspaniała :D Już ją kupiłam ;)

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się.:) Kupię. Cena nie taka duża ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. to pióra ;p skąd pomysł że to liście :D mam podobną w realnym życiu, ale pióra się odrywają powoli :(
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już kupiłam ale kasa się przyda
    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna, ale nie mam kasy by ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna jest ta torebka :)

    martusia2515

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna, chciałabym mieć taką w realu !

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupię, jest świetna!
    AlejandraSweety

    OdpowiedzUsuń
  31. swietna jest kupie na pewno

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna boska...
    no i co z tego jak nie mam ani 1 sd na koncie

    OdpowiedzUsuń
  33. jest spoko
    aguska star , jak bym wygrała nie jestem ss więc chciała bym coś z sue shop za 10 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczna jest :) na pewno kupie :]

    Kotek321Girl

    OdpowiedzUsuń
  35. może kupie :D bo bardzo mnie się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. boska, kupiłam :D
    Niunia_60

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna

    taka z piórek xD




    beataoleksy

    OdpowiedzUsuń
  38. zbieram hb także kupię :) , pozatym jest śliczna

    Ona-Karolina3

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudna ;d Wyjątkowo kupię HB :) Z chęcią kupiłabym "prawdziwą"

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna, tania. Kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kupiłam ją :)
    jest cudna !
    Eliza_HB2

    OdpowiedzUsuń
  42. identyczna co oryginał :) podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ja zbieram HB a ta torebka jest jedną z najlepszych rzeczy po prostu SUPER!!! ;)
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  44. boska ale nie kupię . nie jestem ss ;c

    OdpowiedzUsuń
  45. jest śliczna, chętnie bym sobie ją kupiła :)

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się, jednak nie zakupię jej, gdyż nie mam załadowanego ss. ;)

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń